• lollypop

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Här kan vi samlas och disskutera bl.a Lindex
    och barnkläder i allmänhet...

VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 22:52:19:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:42:30:
    För alla er som undrar över den underbara MOLNOVERALLEN så är den i fleece. Kostar 199:- och finns i storlek 50-80.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:44:40:
    Det finns många bilder på overallen i tråden (TACK alla som bidragit med foto )
    Dessutom har jag bilder i mitt galleri:
    www.familjeliv.se/hem/lollypop/galleri.php
    Välkomna att kika in!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-14 13:08:23:
    Nu finns det även en BILDTRÅD

Varmt välkomna att visa upp era inköp eller kika på vad andra köpt !!!

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m24898225.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
  • Pochahontas

lollypop: Ja, det var just pga din bild jag frågade, faktiskt. Tyckte din dotter såg ut att vara i storlek som min, nämligen... Då köper jag 86! Tack.

Då var man fru Byrlén...
  • rainbowbrite

Svårt att matcha kanske..? Passar ju perfekt till meandi brallorna, men sånna har jag inte tillgång till..:(

• miniGrynet
    Mollymajs skrev 2007-11-28 21:36:48 följande:
    Va fina kläder de sänkt för oss mammor tyckar jag på webben Ska testa koden här över o shoppa lite till
    Jag tyckte också det, men när jag hade lagt dom i varukorgen idag på dan (precis när jag fick mailet ifrån dom om paketet och de sänkta priserna) så fanns de inte kvar stod det.
    Så det gick inte att beställa. Slutsålda.

Jätteunderligt!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • Milla med killar

Ni som har plyschbrallorna ,har ni tagit samma str som ni brukar eller gått upp en str?

• Pochahontas

Milla med killar: Nu e jag kanske helt OT, men menar du Meandis plyschbrallor? I så fall rekommenderar jag inte att gå upp i storlek! Min tjej har 74/80 i kläder, men jag gick ändå upp en storlek i plyschisarna, för dom är så smala i modellen. Skulle jag INTE gjort! Dom är för höga i midjan och otrooooligt långa i benen. Dessutom är ju resåren i bensluten så vid att dom glider ner över foten.

Då var man fru Byrlén...
  • Lindadjo
    tessan8micke skrev 2007-11-28 14:59:00 följande:
    Åh, vilken fin pyjamas! Vad finns den i för storlekar?
    86-122
    Den barnvagnstokiga 2-barns mamman
  • Milla med killar
    Pochahontas skrev 2007-11-28 22:08:12 följande:
    Milla med killar: Nu e jag kanske helt OT, men menar du Meandis plyschbrallor? I så fall rekommenderar jag inte att gå upp i storlek! Min tjej har 74/80 i kläder, men jag gick ändå upp en storlek i plyschisarna, för dom är så smala i modellen. Skulle jag INTE gjort! Dom är för höga i midjan och otrooooligt långa i benen. Dessutom är ju resåren i bensluten så vid att dom glider ner över foten.
    Nej,jag menar lindex egna t23 sort.påflick 86-122.
  • Line80
    rainbowbrite skrev 2007-11-28 21:27:26 följande:
    lewwe..jaha! en 86:a kan jag nog klämma på henne! ;) Vilket e "ditt" hm? ;)
    har sett den på flera hm butiker så den borde finnas överallt, den är jätte fin men tyvärr har jag ingen liten tjej att shoppa till längre
  • Milla med killar

Skriver som en kråka,ammar lillen samtidigt

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)