• lollypop

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Här kan vi samlas och disskutera bl.a Lindex
    och barnkläder i allmänhet...

VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 22:52:19:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:42:30:
    För alla er som undrar över den underbara MOLNOVERALLEN så är den i fleece. Kostar 199:- och finns i storlek 50-80.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:44:40:
    Det finns många bilder på overallen i tråden (TACK alla som bidragit med foto )
    Dessutom har jag bilder i mitt galleri:
    www.familjeliv.se/hem/lollypop/galleri.php
    Välkomna att kika in!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-14 13:08:23:
    Nu finns det även en BILDTRÅD

Varmt välkomna att visa upp era inköp eller kika på vad andra köpt !!!

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m24898225.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
  • Mollymajs

Jag handlade på koden i inlägg 7476 igår kväll. vet inte va datumet är för koden men den gav 50 kr rabatt.

• Tvillingmamma2007

Jag lämnade in om club-kort i aug och ännu inte fått nåt kort! Normalt??

Nu finns stjärnbodyn online också, visst är den fin!?
    www.lindex.se/Products/Product.aspx&subid=761765&prodid=1161398&parentid=0&color=1038475&NewView=true

• Sassah

Nu har jag beställt Hängeljeansen online, men det blev 62,50:- i rabatt?! Hoppas att jag får ett exemplar utan knäppa knappar bara. Hur är de i Storlek, köpte 80, vid vilken ålder har era dessa i strl 80?

• Nifelheim
    Sassah skrev 2007-11-29 11:08:35 följande:
    Nu har jag beställt Hängeljeansen online, men det blev 62,50:- i rabatt?! Hoppas att jag får ett exemplar utan knäppa knappar bara. Hur är de i Storlek, köpte 80, vid vilken ålder har era dessa i strl 80?
    Jag tror att anledningen att det blir 62,50 i rabatt är att man har 10% rabatt på sitt första köp i online butiken. För när jag igår satt o klurade på om det gick o använda 50 kr rabatten igen så vart det bara 50 kronor i rabatt. (jag beställde en sak med den rabatten förra veckan och fick då 62,50 i rabatt.)
    Du skulle bara veta vem jag egentligen är!
  • miniGrynet
    Sassah skrev 2007-11-29 11:08:35 följande:
    De som vi returnerade var i stl 80, och dom var ca 3 cm långa i benen på dottern som är 15 månader.
    Hon är å andra sidan lite mindre än "normen", men tyckte nog att de satt rätt bra ändå.

Hoppas du får ett bra par byxor!

Idag var vi och handlade lite på Lindex och en annan barnaffär vi har i vårt centrum, ska lägga upp bilder lite senare!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • softsofie
    Pochahontas skrev 2007-11-28 21:53:34 följande:
    Men fy, vad deppig jag blev nu! Tänkte beställa den där fina tunikan i 86 också... Men den var slut! Den som är så fin!!! Och inte fanns den på Tradera heller! Nu blev jag riktigt depp!
    du kan inte tänka dig i den andra färgen då? såg att den fanns på tradera.
  • Pochahontas

Nu har jag handlat!!! Blev så deppig att jag inte hittade tunikan på Lindex.se så jag körde till Lindex istället... Är ju några mil, men det var det värt!
    Igår beställde jag snigeltröjan i lila att ha till dom limegröna plyschisarna från MeandI, och så ett par randiga tights:
    www.lindex.se/Products/ImageZoom.aspx&color=609525&file=ProductImages/S0000005976857_F_W40_071002161930.jpg

Och idag köpte jag:

Så nu är jag nöjd!
    För tillfället i alla fall...

Då var man fru Byrlén...
  • lilllinda
    Pochahontas skrev 2007-11-28 21:53:34 följande:
    Men fy, vad deppig jag blev nu! Tänkte beställa den där fina tunikan i 86 också... Men den var slut! Den som är så fin!!! Och inte fanns den på Tradera heller! Nu blev jag riktigt depp!
    Tunikan på bilden såg jag i butik i Helsingborg i måndags, inboxa mig om du vill Flört

hoppas det är ok att skriva så!
  • lilllinda

Nu ser jag att du har fått tag på den! Jag satt o läste ngn sida bak!

• Pochahontas

lilllinda: Tack, vad gullig du är! Men nu har jag hittat den på Familia.

Då var man fru Byrlén...
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)