• lollypop

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Här kan vi samlas och disskutera bl.a Lindex
    och barnkläder i allmänhet...

VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 22:52:19:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:42:30:
    För alla er som undrar över den underbara MOLNOVERALLEN så är den i fleece. Kostar 199:- och finns i storlek 50-80.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:44:40:
    Det finns många bilder på overallen i tråden (TACK alla som bidragit med foto )
    Dessutom har jag bilder i mitt galleri:
    www.familjeliv.se/hem/lollypop/galleri.php
    Välkomna att kika in!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-14 13:08:23:
    Nu finns det även en BILDTRÅD

Varmt välkomna att visa upp era inköp eller kika på vad andra köpt !!!

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m24898225.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
  • xenaa
    mollan nu skrev 2007-12-01 00:19:57 följande:
    Nu har jag beställt lite från HM, blev 400 för 7 varor tackvare rabattkoderna som fanns i tråden
    hehe jag fick med 7 varor fast för 300 spänn hehe tack vare koderna hihi
    Smidigt.
    men det stod att beställer man innan den 17 dec så får man garanterat paketet innan jul men nu när jag beställde så stod det att några varor lev sista dec.
    ♥Leo 07-06-22 ♥
  • Nea 85

snälla kan nån hjälpa mig, håller på att beställa från HM, ska man ange rabattkoderna i fältet till vänster precis i början när man kommer till kassan?
    Men det står att rabatter endast gäller nybeställningar, jag har beställt där förut (dock ej med rabatt) funkar inte koderna då lr??

Jättetacksam om nån vill hjälpa mig!

• Vos
    God morgon

Hittade hit nu.
    Älskar Lindexkläder och den nya stjärnoverallen måste jag haRäcka ut tungan
    Men vet någon vilken storlek den finns i?
    Jag har en stor bebis.
    Storlek 80/86 och han är bara fyra månader!!!

Så det finns knappt några fleeceoveraller alls i hans storlek.
    Köpte en i 74 och tänkte att den kommer räcka tills våren men pytsan!!!

Jag bor utanför gbg, på Öckerö.
    Så i "min" Lindexbutik i torslanda finns massa kläder
    Var där i veckan och de hade hur många rosa moln overaller som helst, men jag vill inte köpa en sån till min sonFlört
    (¯`°?.¸ ღ Victor & Robin ღ ¸.?°´¯)
  • Mamma och Mor
    Vos skrev 2007-12-01 07:50:59 följande:
    God morgonHittade hit nu.Älskar Lindexkläder och den nya stjärnoverallen måste jag haMen vet någon vilken storlek den finns i?Jag har en stor bebis.Storlek 80/86 och han är bara fyra månader!!!Så det finns knappt några fleeceoveraller alls i hans storlek.Köpte en i 74 och tänkte att den kommer räcka tills våren men pytsan!!!Jag bor utanför gbg, på Öckerö.Så i "min" Lindexbutik i torslanda finns massa kläderVar där i veckan och de hade hur många rosa moln overaller som helst, men jag vill inte köpa en sån till min son
    Fleeceoverallerna finns bara till storlek 80, så det är nog ingen större idé att du köper någon. Vår dotter är ca 74 cm lång och overallen i storlek 80 upplever jag som liten i storlek och därför snart lagom till vår dotter.
    ~Vår fina tjej - Miriam 061213~
  • Milla med killar
    Lindadjo skrev 2007-12-01 01:22:38 följande:
    Åh, är det någon som har de här byxorna? De gröna velour alltså. Storlek 116 på tjej, kan de måntro tänkas passa en kille som annars drar 98/104?www.lindex.se/Products/ImageZoom.aspx...
    Nej de blir för stora tror jag. Har precis lämnat tillbaka str 116 som jag hade köpt till min 98/104 kille. De var i och försig ganska bra upptil så vill du klippa av dom o sy upp dom funkar dom annars var de ca 15cm för långa.
  • Milla med killar
    Mamma och Mor skrev 2007-12-01 08:07:52 följande:
    Fleeceoverallerna finns bara till storlek 80, så det är nog ingen större idé att du köper någon. Vår dotter är ca 74 cm lång och overallen i storlek 80 upplever jag som liten i storlek och därför snart lagom till vår dotter.
    Min snart 5 månaders kille drar 74/80 i kläder nu, 8kg o 69cm lång. Han kan ff ha sin molnoverall i 68 men den börjar bli för liten nu om jag har muddarna stängda vid fötterna o händerna. Jag ska nog köpa en stjärnoverall i 80
  • Milla med killar

Men Hej Vos

Ja...det är här jag hänger nu...fniss...

• Vos
    Mamma och Mor skrev 2007-12-01 08:07:52 följande:
    Men 80 kanske funkar ett litet tag....
    Han är bara 69 cm men har så himla lång överkropp
    Kan man inte prova lite i affären?
    Den såg ju så himla mysig ut...

Tack för svaret

Kanske åker in idag för det är skitväder här. Regn och kuling
  • Vos
    Milla med killar skrev 2007-12-01 08:16:23 följande:
    Men Hej VosJa...det är här jag hänger nu...fniss...
    Hihi....

Hej Milla *vinkar febrilt*

Handlar du mycket Lindex till dina killar?
    Jag älskar deras kläder och det gör Victor oxå.
    Lindex och Me&i gillar jag. Men prismässigt är det ju ingen diskussion om sakenFlört
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)