• lollypop

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Här kan vi samlas och disskutera bl.a Lindex
    och barnkläder i allmänhet...

VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 22:52:19:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:42:30:
    För alla er som undrar över den underbara MOLNOVERALLEN så är den i fleece. Kostar 199:- och finns i storlek 50-80.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:44:40:
    Det finns många bilder på overallen i tråden (TACK alla som bidragit med foto )
    Dessutom har jag bilder i mitt galleri:
    www.familjeliv.se/hem/lollypop/galleri.php
    Välkomna att kika in!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-14 13:08:23:
    Nu finns det även en BILDTRÅD

Varmt välkomna att visa upp era inköp eller kika på vad andra köpt !!!

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m24898225.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
  • Milla med killar
    Vos skrev 2007-12-01 08:22:14 följande:
    Hihi....Hej Milla *vinkar febrilt*Handlar du mycket Lindex till dina killar?Jag älskar deras kläder och det gör Victor oxå.Lindex och Me&i gillar jag. Men prismässigt är det ju ingen diskussion om saken
    **vinkar tillbax heeelt febrilt**
    Ja det blir mkt Lindex och mkr Me and I Älskar ju retrotrenden.
  • Vos
    Milla med killar skrev 2007-12-01 08:27:47 följande:
    **vinkar tillbax heeelt febrilt**Ja det blir mkt Lindex och mkr Me and I Älskar ju retrotrenden.
    Samma härRäcka ut tungan

Fick en hel påse med kläder från när jag var bebis men så kom det ju ut en kille och min svärmor har inte sparat ett skit av min mans bebiskläder

Ska nog kolla över mina gamla bebiskläder, finns säkert nått som man kan sälja
    (¯`°?.¸ ღ Victor & Robin ღ ¸.?°´¯)
  • solida

Ni som har äppletröjan (den här)

www.familjeliv.se/krypin/solida/gallery/phpp2hyqq.jpg

Vad matchar ni den med? Jag tycker det är jättesvårt! Nu har min son äntligen vuxit i den ordentligt så nu vill jag använda den mycket... De bruna velourbyxorna som han har på bilden funkade bra men han har tyvärr vuxit ur dem. Jeans funkar väl alltid men det är skönt att ha mjuka byxor under overall och så...

• Princess Leia

Varför hittar jag ingen rea????? Blir så avis, Åh vad fin den nya fleece overallen är.... Vill ha...... Men har inte råd.

Mina älskade barn: Sonja (050108) Harry (070808)
  • Tina83

Princess Leia skrev 2007-12-01 08:46:49 följande:

Varför hittar jag ingen rea????? Blir så avis, Åh vad fin den nya fleece overallen är.... Vill ha...... Men har inte råd.
    '

rea var???
  • mollan nu
    Nea 85 skrev 2007-12-01 00:50:44 följande:
    mollan nu skrev 2007-12-01 00:19:57 följande: KAn man använda båda koderna på samma beställning??
    ja det kan du
    ♥♥♥ Alma 060809 ♥♥♥ www.mollan.nu
  • miniGrynet
    xenaa skrev 2007-12-01 00:47:20 följande:
    hoppas nån kan svara på min fråga. ska beställa från Hm nu men är där man ska trycka på hur man ska betala. men var trycker man in erbjudande koden?
    Det finns bredvid beställningslistan, innan man går till kassan.
    Två rutor till vänster som man ska skriva in koderna i.

(vet inte om du redan fått svar då jag inte läst ikapp.)
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • miniGrynet
    xenaa skrev 2007-12-01 00:59:07 följande:
    hehe jag fick med 7 varor fast för 300 spänn hehe tack vare koderna hihiSmidigt.men det stod att beställer man innan den 17 dec så får man garanterat paketet innan jul men nu när jag beställde så stod det att några varor lev sista dec.
    Det är för att just de varorna inte finns på lager nu. Då kommer dom senare.
  • xenaa
    miniGrynet skrev 2007-12-01 09:29:37 följande:
    Det finns bredvid beställningslistan, innan man går till kassan. Två rutor till vänster som man ska skriva in koderna i. (vet inte om du redan fått svar då jag inte läst ikapp.)
    nä men hittatde den själv sen hehe. men tackar hehe.
    ♥Leo 07-06-22 ♥
  • miniGrynet
    Nea 85 skrev 2007-12-01 01:08:00 följande:
    snälla kan nån hjälpa mig, håller på att beställa från HM, ska man ange rabattkoderna i fältet till vänster precis i början när man kommer till kassan?Men det står att rabatter endast gäller nybeställningar, jag har beställt där förut (dock ej med rabatt) funkar inte koderna då lr??Jättetacksam om nån vill hjälpa mig!
    Skriv in koderna, det funkar ändå även om du beställt tidigare!
    Jag har beställt ifrån dom i flera år, koderna funkade.
    Och ja, skriv in dom i de fälten som är bredvid orderlistan, innan du går till kassan.

Hoppas du ser det här idag eller om du redan lyckats beställa.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)