Inlägg från: Fluffguf |Visa alla inlägg
  • Fluffguf

Smink Smink Smink!

Lone Star State skrev 2007-09-14 14:17:44 följande:
    jo, gäller att passa på när det är rea.. Men jag märkte inte att nån rabatt drogs visserligen... Det kanske inte gäller på samples och sånt? Beställde några borstar också.. Får se vad det är för kvalite på dem..
    Jag märkte heller inget, men det är så billigt ändå så jag är nöjd! Jag beställde också en borste, en sån där jättetunn. Det är en av de få sorter som jag inte har
  • Fluffguf
    maddie3 skrev 2007-09-14 15:54:19 följande:
    hej tjejer jag undrar lite ang PL:s betalningssätt, de har ju antingen paypal, kortbetalning o check. Hur har ni betalt? Är nyfiken på hur Paypal funkar?
    Jag betalade med paypal, men jag vet inte riktigt hur det fungerar Men det ska vara säkrare tror jag. Jag fyllde i lite uppgifter, kortnummer och sådär, och sedan loggar man bara in med mailadress och lösenord för att betala.
  • Fluffguf

Linny: Jag har också svårt för det där med att kombinera. Det är svårt att se själv om det blir bra tycker jag, så jag vågar mest köra skuggor i samma färg ihop.

• Fluffguf
    Linny skrev 2007-09-18 19:46:12 följande:
    Så! Dagens lite färgglada sminkning ligger inne.. För att inte vara FÖR mycket på jobbet, så hade jag mörka "propra" kläder. Körde affärsmässiga stilen i övrigt alltså..
    Wow, snyggt! Det såg riktigt proffsigt ut med övergången mellan färgerna!
  • Fluffguf

Hur lång tid tar det för beställningen att komma från PL? Jag fick ett mail idag att det är skickat.

• Fluffguf
    Majestic skrev 2007-09-20 10:28:27 följande:
    Fridapida- Klart att man ska bortskämma sin mor, ja FACE har många skuggor utan skimmer!!Åååå, vad vi är många högutbildade kvinnor här!! Klara som struderande!!
    Ja, där fick de som tror att alla som gillar smink är korkade!
  • Fluffguf

Frida: Jättesnyggt! Jag älskar dina sminkningar!

• Fluffguf

Har någon av er tips på en riktigt hård kajalpenna? Jag har en som jag älskar, men det är inget märke på den utan en sån där billig som jag har köpt någonstans, och nu är det inte många cm kvar av den. Jag har provat massor av andra, men alla är för mjuka och smetiga. Jag vill ha samma konsistens som en blyertspenna ungefär. Då slipper man skugga, det blir sotigt direkt!

• Fluffguf
    Vardagssmink 21/9

Dagens sminkning, ungefär vad jag brukar ha till vardags. Det syns inte så bra, men jag använde en vitskimrande ögonskugga från L'oréals colorappeal för gröna ögon över hela ögonlocket, och en rödbrun i globlinjen och som eyeliner. Skriv gärna vad jag kan förbättra!
  • Fluffguf
    Fridapida skrev 2007-09-21 22:58:42 följande:
    Det fungerar både långsiktigt och på en gång. När du tar det på så blir huden matt och produktionen av fett minskar. Det går ner längre i hudlagret o ska rena porerna nerifrån o dra ihop sig. Det tar längre tid.
    Vilken poreminimizer är detta, den som nämns i ts? Den låter ju bra, jag har ganska fet hy med synliga porer.
Svar på tråden Smink Smink Smink!