Inlägg från: Fluffguf |Visa alla inlägg
  • Fluffguf

Smink Smink Smink!

Linny: nu har jag ju inte sett dig i verkligheten, men vad jag har sett av bilderna så verkar du ha typiskt svenska kalla färger! Jag tycker att du passar jättebra i de kalla färgerna som du har bilder på.
    Jag är nog mer åt det varna hållet, men jag är sugen på att testa blått ändå. Efter att ha fått mina skuggor från pl kan jag knappt vänta med att beställa fler! Jag vill ha alla färger

• Fluffguf

Jag måste få ställa en dum fråga! Hur gör man för att måla innanför den övre fransraden? När jag har gjort sotiga sminkningar med kajal innanför fransraden har jag bara målat halvvägs där nere, men jag vet att en del målar där uppe också. Och ända in i ögonvrån, hur får man det snyggt?

• Fluffguf
    Linny skrev 2007-09-26 22:03:19 följande:
    Fluffguff: Bra fråga! Och hur får man det att hålla sig där och inte åka in i ögat efter en stund och hamna som en svart geggamojja i inre ögonvrån!?!?!
    Det problemet har jag också! Man ser ibland tjejer som har perfekt sotade ögon och så vill jag också ha
  • Fluffguf

Är det fortfarande rea på pl? Jag är så sugen på att köpa mer

• Fluffguf

Någon mer än jag som upplever att PLs ögonskuggor håller lite dåligt? Hur får jag dem att hålla bättre, primer?

• Fluffguf
    Majestic skrev 2007-09-27 16:40:06 följande:
    Fluff- Med blend & fix eller med primern!!
    Var det blend & fix som var samma som vaselin?
    Vilken primer är bra?
  • Fluffguf
    Ann84 skrev 2007-09-29 17:07:24 följande:
    jag tycker det e fint att vara sin naturliga hy. Räcker med att sola på sommaren, man spar på huden o slipper kanske rynkorna i för tid:)
    Att sola är ju typ det värsta man kan göra för huden!
  • Fluffguf

Värst vad ni skriver flickor! Jag har haft en kompis på besök så jag har inte kollat in sedan i torsdags...
    Idag provade jag grön ögonskugga för första gången. Jag har varit lite feg med färger innan, men jag beställde massor av nya färger från pl. Det var ju så billigt, så det gör inget om man inte kommer att använda alla sedan. Lite värre om man köper en ögonskugga för 100 kr
    Min sambo vill absolut inte att jag ska sminka honom, jag hade tyckt att det var kul att testa... Han vill inte ens använda ansiktsrengöring och kräm, men jag försöker tvinga honom

• Fluffguf

Någon frågade vad man använder under ögonskuggan. Hittills har jag inte behövt något alls, men till pls använder jag cremeögonskugga. Jag ska köpa en primer så fort jag hinner och har pengar, men cremeögonskuggan funkar rätt bra ändå!

• Fluffguf
    Lejån skrev 2007-09-29 20:06:33 följande:
    Vilken grön provade du? Jag köpte massor med gröna från PL, men ångrar typ hälften.
    Jag har bara fått några av de jag beställde ännu, den jag provade idag var olive you. Jag tyckte att den var rätt lättburen för att vara grön.
Svar på tråden Smink Smink Smink!