Inlägg från: Fluffguf |Visa alla inlägg
  • Fluffguf

Smink Smink Smink!

Fridapida skrev 2007-09-21 23:52:34 följande:
    Nja, det är samma serie, men den jag skriver om i TS är en produkt du har för att dölja, serumet är för att behandla.
    Okej, jag kanske ska köpa den då, det varkar vara en bra produkt för mig. Och nu vet jag var jag ska leta iaf
  • Fluffguf

Fridapida: Usch vad tråkigt! Men du kan ju alltid göra ett uppehåll med foundation och så ett tag för att låta huden vila lite. Men jag upplever själv att min hy blir bättre när jag använder foundation än när jag inte sminkar mig alls, de är ju så bra nu!

• Fluffguf

Fridapida: Usch vad tråkigt! Men du kan ju alltid göra ett uppehåll med foundation och så ett tag för att låta huden vila lite. Men jag upplever själv att min hy blir bättre när jag använder foundation än när jag inte sminkar mig alls, de är ju så bra nu!

• Fluffguf

Jag vill också ha det jag beställde från PL

• Fluffguf

Frida: Vad snällt av FACE att ge er en ny pensel, vilken service! Det är så man får nöjda kunder!

Hoppas att din hud lugnar ner sig snart, det är inte roligt att ha problemhy! Jag har haft det i alla år, men det har blivit lite bättre det senaste året som tur är...

• Fluffguf

Nu har jag också fått mina skuggor från PL! Dags att sätta igång och testa!

• Fluffguf

Nu har jag lagt in några bilder på mina nya ögonskuggor. Jag är supernöjd verkligen! Helt underbara färger och de flesta var lätta att jobba med. Men bilderna gör dem inte riktigt rättvisa, det blev sååå mycket snyggare live, mjukt fint skimmer!

• Fluffguf
    Jennnie skrev 2007-09-25 17:09:36 följande:
    Frågar er experter, om jag ska köpa en highlighter under ögonbrynet när jag har ögonskugga, ska man köpa en som går i vitt eller en som går lite i gult/guld? Vilket är snyggast och varför? Kram Jennie
    Det beror lite på vilka andra färger du har i din sminkning. Själv sminkar jag mig mest i brunt/rosa, så jag har en rosa highlighter för det mesta.
  • Fluffguf
    Maadde skrev 2007-09-25 19:51:38 följande:
    Förresten tjejer, säg till om ni vill se alla mina make bilder så lägger jag till er i min adressbok så ser ni
    Jag vill gärna se!
Svar på tråden Smink Smink Smink!