Smink Smink Smink!

Fridapida: Usch vad tråkigt! Men du kan ju alltid göra ett uppehåll med foundation och så ett tag för att låta huden vila lite. Men jag upplever själv att min hy blir bättre när jag använder foundation än när jag inte sminkar mig alls, de är ju så bra nu!
Fridapida: Usch vad tråkigt! Men du kan ju alltid göra ett uppehåll med foundation och så ett tag för att låta huden vila lite. Men jag upplever själv att min hy blir bättre när jag använder foundation än när jag inte sminkar mig alls, de är ju så bra nu!
Jag vill också ha det jag beställde från PL
Frida: Vad snällt av FACE att ge er en ny pensel, vilken service! Det är så man får nöjda kunder!
Hoppas att din hud lugnar ner sig snart, det är inte roligt att ha problemhy! Jag har haft det i alla år, men det har blivit lite bättre det senaste året som tur är...
Nu har jag också fått mina skuggor från PL! Dags att sätta igång och testa!
Nu har jag lagt in några bilder på mina nya ögonskuggor. Jag är supernöjd verkligen! Helt underbara färger och de flesta var lätta att jobba med. Men bilderna gör dem inte riktigt rättvisa, det blev sååå mycket snyggare live, mjukt fint skimmer!
Maadde: Jag vill också se!