Kul att du fick så mkt komplimanger!Muffin är även snygg ihop med rouge i globlinjen, svag eyeliner och lite mascara. Blir en snygg o fräsch dag-makeup!
Fridapida- Du, jag har aldrig sett din rouge i globlinjen sminknings bild??? VA? va? vaaa??
Det är snyggt! Men jag tycker verkligen inte att jag passar i det. Passar du i det: Grattis!
Fridapida- Man kan inte passa i allt . Jag passar inte i bronzer, ser ut som en sönderstekt korv*asg*. Jodå, jag passar i rött läppstift, kör även med eyelinern och that´s it. Blir sååå fint!!
Jag har det på senast inlagda bilden. Men ihop med massa annat. Men jag tycker det är såååå svårt att inte bara få en bild på en stor näsa, kan inte klippa i datorn (lite efter).
Fridapida- Stora näsan bilder*garvar* det där känner jag igen, JAG KAN INTE TA BILDER!!!
Var i ditt galleri, är det 3e september bilden du menar??
Linny : Jättefint Idag har jag vart på shopping äventyr.. det vart:Eyedust Mighty och moist från MUS, även 2cybershadow Grace och Blurr, hightech lighter Cleo, 2st tvålar, och 2löspuder som jag använder på kunder, Allt från MUS. Sen så köpte jag en skitsnygg eyedust från Face Ego heter den, går lite åt det röda hållet samt Lancômes Baume baiser Nästa inköp blir nog Destiny Cube från Lancôme :D
Honey1982Undantaget som bekräftar regeln... GlamEn hel del nytt! Jag ska få mitt CSN (en vecka sent! ) imorgon... det ska bara gå till det viktigaste... men det är så svårt att låta bli allt jag vill ha!
Har du några "måste ha" den här månaden Fridapida??