• elma

Smink Smink Smink!

sotat till dagens sminkning, ska iväg på partaj nu! ska ta några bilder och se om jag kan lägga in imorgon!

• elma

dill: jo, flytande mineralfoundation finns. Hudoteket har på sin hemsida, om man vill köpa från Sverige, men den är dyr. Annars finns flytande mineralfoundation hos många av tillverkarna i USA, ex.
    www.lumierecosmetics.com

• elma

lata kocken: tänker så småningom lägga en best. från Fyrinnae, de har ju gratis frakt på alla beställningar över 25$, superbra för internationella kunder. Enligt andra bloggar ska det vara bra pigment om det är dem du tänker på!

Dill: har inte heller provat flytande mineralfoundation!

• elma

1500kr fattigare är jag nu, varit hos frissan och blivit rödhårig, var blond innan, men kände för att vara lite vågad! Känns extremt ovant och jag känner inte igen ming alls, tar väl lite tid!

• elma

nu ligger en bild, inte världens bästa, håret har sjunkit ihop, fuktigt ute idag . Bilder på mitt blodna jag ligger längre ner på sidan från sommaren!

• elma

det är ett ganska stort steg, för mig, att gå från blond till röd, kan säga att jag hajar till när ja trippar förbi spegeln! men det är roligt med förändring, vi får se vad maken säger när han kommer hem!

• elma

jag tror mina mac-samples har fastnat i tullen, kom precis en lite lapp från posten! grrrrr, önskar fler utländska företag lär sig skriva ner värdet(fast de inte får), det ger ju återvändande kunder....

• elma

lilja: visst är det surt, men det är inte första ggn för mig, händer då och då. Oftast vill man ju lägga en större beställning för att dra ner portokostnaden, men om företaget inte skriver ner värdet så fastnar det lättare om det står över 50$ på det, men mina mac-skugger är inte på så mycket så vi får väl se, kanske har jag beställt något annat och glömt????

• elma

jag fick även ett paket i posten idag, förutom lappen från posten. Två mac-producter, glimmershimmers, en glittrig kräm till att highlight:a eller blanda i sin foundation för lyster. En heter astral rays och den andra sweet & shy.

Har varit inne på madminerals (www.madminerals.org/) och klickat hem en flytande mineralfoundation + deras linerpots(ser ut som mac:s), 20% rabatt och produkterna var redan nersatta!

• elma

hej och gomorron. Har lagt in dagens sminkning (ignorera papiljotter och konstig min) En ganska suddig bild, men kameran vill inte som jag! Använst guld/bronse och mässingsfärger!
    Syns inte heller, men jag använde ett solpuder/bronzer för att konturera upp kindbenet och sen nymph på själva kinden!

Svar på tråden Smink Smink Smink!