Smink Smink Smink!
Fridapida: som vanligt, jättesnyggt och som du själv skrev ovanlig!
Fridapida: som vanligt, jättesnyggt och som du själv skrev ovanlig!
Lejån: mac sitter jättebra, mycket bättre än de flesta PL, fast egentligen upplever jag det bara som att macs har mer färg i sig, mer högpigmenterade. PL kräver mer arbete för att få snygga!
Hur använder du PL? blöta, med primer, vaselin, torra?
ringblomma: skulle tippa på e-bay, de har det mesta!
har lagt in dagens sminkning, men den ser jun så fesig ut den är mycket mer lila i verkligheten, använt 3 olika lila skugger men det ser ut som alla flutit ihop, ja, ja så kan det gå! Såg på bilden att det funkar verkligen bra att använda en bronser på kindbenet och sen rouge på "äpplet/kinden) för att lyfta fram kindbenen och få lite konturer i ansiktet!
trollsanna: nice sminkning!
vad gäller mineralfoundation kan jag just nu slå ett slag för Lumiere (www.lumierecosmetics.com) De har fri internationell frakt, nov och dec. Deras Luminesse foundation påminner i konsistens och lyster om i.d. Jag har beställt prov.
Glömde ju skriva att de även har flytande mineralfoundation och flera olika konsistenser på sina foundations. Jag gillar dem skarpt. Deras eye-pigments är bra och nu har de ett julset med lite sampels och radience och lipgloss!
Lejån: I.D är suveränt. Kan tipsa, hudoteket.se har testkit med I.D för 345kr om man är sugen! Super!
armani: låt den torka i ungefär 30 sekunder och du måste då hålla ögonen stängda! Det är jätteviktigt! Är själv inte jättenöjd med MUS primer utan gillar UDPP(urban decay primer potion) bättre.
på blush.se Den är super och väldigt prisvärd!
www.blush.se/urban-decay-eyeshadow-primer-potion-p-722.html