Smink Smink Smink!
fluffguff: Läcker ögonfärg du har. Jag såg inga gula linjer
fluffguff: Läcker ögonfärg du har. Jag såg inga gula linjer
Majestic:
nadja: Kul! Ta ett foto också
Fridapida: Jo jag har sagt att jag inte passar i Empire, eller i någon plommonlila färg. Tycker fortfarande att jag på avstånd ser glåmig ut i det.
Jag lägger alltid ett tjockt lager med t.ex. balancing dust (eller ljust puder) under ögat innan jag börjar lägga skuggor. Jag lägger alltså löst puder, jag jobbar inte in det. När jag sedan är färdig så sveper jag bara bort det. Då ligger skuggorna på toppen av det lösa och kommer aldrig i kontakt med huden.
Anthor: Jag har numera mineralfoundation. Applicerar med "flocked sponge" när jag vill ha mer täckande. Gillar starkt!
Nu ska ni få höra!! Jag var inne på M.U.S idag UTAN att köpa något!! Måste upprepa...
Jag var inne på M.U.S idag och pillade på alla grejer och jag köpte NADA!! *chockerad*
Hade dock redan "köpt" mig en ny frisyr och slingat håret samt varit inne på JC och inhandlat nya jeans.. Så plånboken brände inte direkt i väskan
*Ser att Fridapida läser igenom och svarar*
Nu ska jag hämta lillen på dagis men tittar in senare ikväll. So long!
Glam: Cooolt! Inget jag någonsin skulle våga mig på men ashäftigt. Synd bara att bilden var så suddig. Jaha, idag har jag då klippt av mig rejält, tog 20 cm ca. Har inte vant mig ännu men det blir nog bra. Den andra jag hade är kanske snyggare men det tar lång tid att få ordning på. Detta går fortare och gör inget om det är lite rufsigt.. Jaja, OT kanske, i en sminktråd
Fridapida: Jo förresten.. Hur gjorde jag? Det var ju så att jag just betalt för en ny frisyr och ett par dyra jeans. Kände inte att jag kunde lägga mer på utseendet på en och samma dag. Var ju ute och hade en helkväll förra helgen också så då rann det iväg en del och även på taxi. Spenderar-pengarna för månaden är nästan sluuuuuut.
Morrn!
Ser att det pratats penslar *noterar*
Foundationborsten: kan man använda den till mineralfoundation också?
Har tagit vanlig tvål till mina penslar
Muffin: Ingen wowupplevelse alls, men den är bra som bas...
Idag har jag Mercury (MUS), Tawny och Phantom (PL). Tog en bild imorse och ska lägga in ikväll.
ps: Jag klippte av mig håret igår men vet inte om detta är frisyren jag ska ha. Ni får gärna komma med synpunkter om ni vill! Finns i mitt galleri under "Jag"
Tack
Jag köpte Crocker mörktmörkt blå med dubbelstretch och slim fit. Jättehög midja. Satt sketasnyggt! Gillar inte slimfit egentligen då jag har så stora fötter Men i höga stövlar är det fint!
Jag testade massa andra coooola märken. Men dessa satt faktiskt som ett smäck.
Trodde nudie och några andra skulle sitta bra men inte på mig inte. Dessa fanns i svart och grått också.