• Linny

Smink Smink Smink!

Morrn morrn!! Ute med jobbet igår och liiite trött

Fridapida: Skitsnyggt, som vanligt

Maja: Coolt med så starka färger. Såg tyvärr dåligt, men gillar att du vågar ha gult!

• Linny

hej igen!

Jag har ett gäng penslar. Hade färre innan jag kikade här. Men å andra sidan hade jag ungefär 50 ögonskuggor färre också

Jag "duttar" på ögonskuggan, kan man säga. Duttar och trycker försiktigt in den. Sedan tar jag en lite större borste och suddar kanter osv med. Jag har MUS eyeprimer. Jag har ingen för ansiktet riktigt, men har hört att det Faceserum som jag har (också från MUS) kan användas som primer.

Maja: Jag har ett gäng bilder i mitt galleri om du vill se.

• Linny
    MajaMaria79 skrev 2007-09-21 13:24:00 följande:
    Linny, jättefina bilder. Du har blandat eclipse med coc o dor och det börv jättefint, det har jag aldrig ens tänkt på att man kan.Otroligt snyggt hem har ni också. Köksstolarna med dynorna was to die for, ja hela köket egentligen.
    Tack
  • Linny

Köpte den andra poreminimizern igår, serumet.. Är det något som verkar när man tar på det, eller är det nåt man använder dagligen för att det ska bli bättre och bättre (även om man just den dagen skiter i att sminka sig och ligger på soffan??

• Linny

Hej hej!
    Flera frågor men jag ser att proffsiga Fridapida svarat och som vanligt är det uttömande och bra svar! *suger åt mig informationen*

Klubbkväll: Åh jag skulle vilja gå. Men jag ska bort så många kvällar de två kommande veckorna att det känns lite svårt. Skit också.

• Linny

Kul förresten att se att fler lägger in sina sminkningar! Det är så bra att få tips och inspiration. Tack!

• Linny

Maddie: Jag har varit på deras entimmeskurser 4 gånger eller nåt tror jag. Men det är över tiden fem år eller nåt. Har bokat tid två nyårsaftnar bland annat, och så har man både fått festsminkning och massa produkter när man ändå ska ut Men då har jag gått kurserna som kostat 495 och där produkter för samma summa ingår.

• Linny

Lejån: Har flera skuggor från PL som jag tycker liknar varandra. Tex. så är olive you och sprout förväxlande lika på, men inte i burken..

Elma: Känner inte igen de där grejerna du räknade upp. Vad skulle man ha för att sätta foundation sa du? Som en primer??

• Linny

Lejån: Nu har jag inte fått mina sista 20.. Men favvosar hittills är Dubloon, phantom, peach champagne, godiva, galaxy, uptown, racy, sprout/olive you, jamocha

• Linny

Lejån: Snygg make idag Dubloon är en höjdare!

Såndär ansiktsspray sägs vara en höjdare att ha när man flyger. Tyvärr får man ju inte ha såna när man flyger längre. De får ju vara på max en dl. styck och de är ju oftast mycket större. Då ska man ha pyttesprayflaskor (och såna orkar man inte springa runt efter direkt) och fylla över på..

Svar på tråden Smink Smink Smink!