Smink Smink Smink!
Ingen aning faktiskt. Har aldrig provat det märket. Hoppas någon annan kan hjälpa dig!
Ingen aning faktiskt. Har aldrig provat det märket. Hoppas någon annan kan hjälpa dig!
Men sephora skickar väl inte till sverige??
Hallååååååååååååååå
Jag har beställt från strawberrynet. Gillar dem skarpt. När mina grejer fastnade i tullen och tullen la på avgifter så ersatte Strawberrynet dessa. *gillar*
Har varit ute och haft romantisk kväll med maken. Imorgon har vi båda sovmorgon och ska hämta vår älskade son vid tolv. Maken står i duschen så jag ska bara kolla in snabbt här..
Maddie: Japp jag fick ersättning. Det står på deras hemsida att de ersätter. Kontakta dem och skicka in en kopia (scanna tex.) av kvittot.
Pokergirl: Ok så kan det ju vara. Jag köpte därifrån för några månader sedan. Kanske tre..
Nu har jag lagt in gårdagens sminkning. Lugna färger.
Majestic: Japp vi gick ut och åt. Från början skulle vi lyxat och gått på "finrestaurang". Men maken var jättesugen på tapas och jag har varit på finrestaurang med jobbet och ska på Edsbacka bistro med jobbet nästa vecka så jag hade inget behov av finrestaurang. Gick på en jättebra tapasrestaurang på Sveavägen som heter San Leandro Tapas. God mat, bra service och fin inredning. Hög ljudnivå men ändå inte störande.
Neoaliya: Beklagar
Makeupen var jättesnygg
Trollsanna: Fint! Svårt att se ordentligt dock.
Gårdagens festsminkning inlagd. En närbild och en längre ifrån. Där får ni bortse från min zombiemin och håret osv. Inte klart med hår och läppar än. Men ögonen var klara. Använde goldglow, glam choc och celebration.
Majestic: Tack Ja han är för härlig och superbusig!
02 05: Grattis!!!!!!!!
Meyamadre: Jo det kan jag testa. Men jag får bara för mig att jag ska få massa gojs i ögat och att det försvinner rätt snabbt.
Förresten: Jag är avis på era andra ögon Man vill väl ha det man inte har själv. Jag tycker jag har alldeles för mycket ögonlock och att jag inte så lätt kan ha starka färger. På andra så skymtar det fram när de blinkar och tittar neråt. På mig blir det "kaboosh" hela tiden.