• Linny

Smink Smink Smink!

neoaliya: Snyggt! Trist med tandläkarräkning!

Nämen Lejån Hur många har du nu?

Idag testade jag att lägga muffin, cotton candy och pink metal. Lite grått i globlinjen.  Använde Celebration som eyeliner på övre fransraden och även på insidan nere. La den blöt. När den torkade så satt den La även pink metal under ögat. Lägger in bild ikväll.

• Linny

Maddie3: Gillar färgerna. Jag skulle vilja sudda kanterna mer, i globlinjen så den blir lite softare samt mer ljus färg på ögonlocket.

• Linny

Tack

Majestic: Kommer inte ihåg. Hittade grodmössan för många år sedan när jag var på konferens. Tänkte då att den var ett måste som barnvakt till syskonbarnen. Vem blir inte poppis i den liksom Jag och maken skojar om att vi borde ta på den om vi blir ovänner. Svårt att hålla sig för skratt

• Linny

OMG har jag bara kollat på i burken o testat på handryggen. Är nog snygg som attan men jag skulle inte våga ha den på jobbet Och jag går ju inte ut så ofta

• Linny

Har du inga boots i svart? Personligen tycker jag det blir bättre med svart och vitt och inte blanda in brunt i det hela. Speciellt inte när det handlar om boots som ju syns rätt väl.

Makeup vet jag inte. Sotat kanske

Svar på tråden Smink Smink Smink!