Smink Smink Smink!
Nä den heter Masterpiece MAX. Men man ser ju inte att borsten är rosa, för det är massa mascara på den Men i butiken brukar det ju finnas några borstar att känna på, där mascarorna står.. Då är det den som är rosa.
Nä den heter Masterpiece MAX. Men man ser ju inte att borsten är rosa, för det är massa mascara på den Men i butiken brukar det ju finnas några borstar att känna på, där mascarorna står.. Då är det den som är rosa.
0205: Vill också ha längre och tätare fransar. Funderar på att sno min mans. Han har superlånga ,täta och mörka fransar..
Jag gör faktiskt också så ibland, att jag böjer efter... Aj aj på oss!
Lilja: Ah, BRA att jag inte köpte den då. Den är nog extremt lik Angel och den har jag i provburk och använder aldrig..
LMK: Kul!! Lägg in bild vettja!
lilja: I burken är Angel helt vit..
Ja jag säger nog fel Angel är rosa och vitt, medan en annan därifrån (som jag inte kommer ihåg vad den heter, men som jag har prov på) skimrar i cerise och blått.. Men hur som helst så tror jag inte att jag skulle använda Pink opal så mycket, vilket är skönt. Då behöver jag inte sörja att jag inte beställde den
Tack Lilja
Den rosa-blå hette Sassy förresten..
Angel är en eyedust och finns visst inte med på sidan.
Fresh kanske? Eller Obscene? Fast de tycker jag syns bra...
Fluffguff: Jag är inte så jätteimpad av MasterpieceMax heller. Jag gillar tjocka borstar bättre, typ Max Factors Stretch.. Det ska vara tjocka borstar och litet hål i mascarabehållaren, så man inte får upp för mycket.. Ofta är borsten för liten mot hålet så man får upp halva innehållet. Då får man hålla på att torka av på papper först. Irriterande..