Smink Smink Smink!
Äh, beställde bara 14 Mac-skuggor nu så då blev frakten 11.95 dollar. 20 dollar var ju lite extremt för så små skuggor.
Fäster man dem bara på primer som vanligt??
Äh, beställde bara 14 Mac-skuggor nu så då blev frakten 11.95 dollar. 20 dollar var ju lite extremt för så små skuggor.
Fäster man dem bara på primer som vanligt??
Lejån: Ja, jag slant..
lilja: Jag tycker att en del av PL´s sitter jättebra medan en del sitter sunkigt dåligt. Forest och jazzy sitter tex. jättedåligt.
Men det är ju bra att mac sitter bättre. Tur det, de kostar ju mer också Beställde inte så galna färger av Mac utan såna jag vet att jag skulle använda, tex. old gold, cocomotion, Rose, vanilla, night light, shimmertime, softwash grey, your ladyship, gold stroke, chocolate brown, dark soul, golden olive, tan.. Vet inte om jag partade till det med teal eller inte..
men det gjorde jag nog inte för jag beställde ju bara 14 Så jag har nog plockat bort någon av ovanstående..
Det var visst bara pigment, men jag köpte en som hette vanilla.. Det fanns typ 40 att välja på. Se Majestics länk ovan.
Näääeeeeäää! Jag skulle ju beställt pink bronze och pink opal hör jag.. Äh, jag kanske har något liknande bland alla PL och EM-skuggor
Jag har ju beställt 14 stycken och jag lär ju köpa mer smink i framtiden så det är ju inte kört
Majestic: Lät snyggt!
greeneyes: FL hade jag massa tid för när jag var föräldraledig Nädå, bara när han sov eller ammade. Jag är faktiskt grymt nöjd med skuggan Celebration. La den på insidan med blöt pensel. När det väl torkat satt det hela dagen utan att smälta bort det minsta!