Inlägg från: Majestic |Visa alla inlägg
  • Majestic

Smink Smink Smink!

nyfiknaflickan skrev 2007-11-05 21:09:13 följande:
    Älskar att läsa i den här tråden. Behöver tips på en ansiktsprimer och en riktigt mjukgörande body butter.
    Nyfiknaflickan- FACE har bra ansiktsprimer !! Den kostar runt 300 kr, men ack så dryg den är !!
    Pink makes me puke!!
  • Majestic
    Lejån skrev 2007-11-06 06:58:46 följande:
    Måste bara slänga in en bild på min tjej som tydligen ärvt mitt intresse för smink. Hon fick fatt i min mascara och hann ha jättekul innan vi kom på henne...  Då blev hon lite mindre glad som synes.
    Lejån- Sötis, jag snodde också mammas smink och lekte med den !!
    nyfiknaflickan skrev 2007-11-05 21:50:01 följande:
    Är det värt att satsa på en primer? Har faktisktaldrig provat men vad jag förstått gör det ett jämnt och fint underlag för makeupen sen, eller? Ska man ha en för ansiktet och en för ögonskuggan?
    nyfiknaflickan- Det är VÄRT att satsa pengar på en primer och JA en primer för ansiktet och en för ögonen!!
    Linny skrev 2007-11-06 08:54:09 följande:
    Lejån: Haha, Mickis är för skön! Sonen frågar snällt, när jag tar fram mina små skuggburkar "Alsedd (Alfred) pilla lite?" Han pillar liksom inte LITE utan kör ner hela tummen i burken. Men när han frågar ser han väldigt oskyldig ut Har precis beställt UDPP. Hoppas stort på den, nu när jag hört så mycket. Det skulle vara den sista de hade i lager på Blush. Hoppas bara lagerstatus var uppdaterad så den inte redan var slut..
    Linny- Alsedd är så SÖT !!

Bläää, jag har ont i halsen idag !!
    Pink makes me puke!!
  • Majestic
    Linny skrev 2007-11-06 11:33:01 följande:
    OJ, och en orange också Majestic: Blä för halsont! Hoppas det går över snabbt.Ska kanske skriva på ansiktsprimer på önskelistan Jag har ett skinserum från MUS. ÄR det som en primer?? För ärligt talat kan jag inte påstå att jag märker någon skillnad. Vad ska skillnaden vara??
    Linny- Att foundation ska sitta där den ska hela dan och man ska slippa bli glansig !!
    Pink makes me puke!!
  • Majestic

Lilja- Måste också övertala hubby att köpa en ny kamera åt mig. Skulle gärna vilja adoptera en sådan kamera som Linny har*asg*

Linny- Dina bilder är bra, jag fattar inte att du lyckas. Jag blir sååå förvrängd på alla närbilder*fniss*

Förresten, på pret-ty.se läste jag recesnioner om MUS Empire och många sa att de inte passade i den. Det är nå skummt med den där färgen !!

Pink makes me puke!!
  • Majestic
    Linny skrev 2007-11-06 15:40:43 följande:
    Haha, jamen det gör jag med ju!! Jag får värsta näsan ju. Den blir en kilometer lång och stooor Därför försöker jag nästan bara ta på ögonen Jag säger ju det!!! Jag passar inte heller i Empire. Det ser bra ut när man bara tittar på ögonen, men inte när man ser helheten. Ser helt död ut.
    Linny- Nej, Empire är inte fint, inte på mig i alla fall. Ska kanske försöka blanda den med Dazzel dust Purple, då kanke den blir snyggare.
    Appropå borstar, jag är KÄÄÄÄÄR i mina Japonesque *LÖVVE*
    Pink makes me puke!!
  • Majestic
    Linny skrev 2007-11-06 15:47:20 följande:
    Kul att du gillar dem så! Funkar de bra till mineralmakeup också?Skulle väl kanske byta ut några av mina, men det är kanske inte nödvändigt just nu.
    Linny- Hmm, jag använder inte mineralmakeup så jag kan inte utala mig om de funkar till det. Fråga Fridapida, hon har också Japonesque !!
    Pink makes me puke!!
  • Majestic
    Linny- Har du några eye dust från Everyday minerals?? Om jag är du nöjd med de??

Lilja- Jag har både Japonesque och MAC till ögon make-up. Silkeslena och BRA !!

0205- Satine.se!!
    Pink makes me puke!!
  • Majestic
    Jag har två-tre skuggor från Everyday, som jag fick som present när jag beställde mina kit. Har inte provat dem faktiskt. Fick två lite ljusrosa och jag använder inte det så mycket.

Linny- Precis, och vem skulle vilja använda rosa skuggor?? INTE JA
    Pink makes me puke!!
Svar på tråden Smink Smink Smink!