Smink Smink Smink!
Annars har jag varit rätt nöjd med min foundation från Makeupstore. Men den kommer ändå inte i närheten av detta.
Lumene, Isadora, Lóreal osv är inte riktiga mineraler. De har fått skitdåligt i test. Då hade jag faktiskt hellre köpt en vanlig foundation. Vet en kompis som köpte den där som ser ut som ett puder, men i krämform. Alltså som i en puderdosa. Kanske var det l´oreal. Hon var jättenöjd med den, men jag vet inte hur det blir med finnar eller hur länge den håller. Den hade tydligen fått rätt bra i test i alla fall. Det var ingen mineralmakeup alltså, men jag hade hellre köpt den än Kicks varianter av mineralmakeup.
Natalie: Du kan beställa på www.everydayminerals.com. Beställ ett samplekit så hinner du prova fram din färg och beställa rätt, tills den foundation du köper nu är slut
... om du skulle gilla EM alltså
Nån annan här kanske har testat
Man kan också köpa ett kit, i fullstorlek. SKitbra pris!!
36 dollar, alltså knappt 300 kronor. Då får man 2 foundations, 2 rouge, 1 concealer, 1 finishing dust och 2 borstar. Du får välja alla färger själv och vilka borstar du vill ha. Super!
Har testat diors photoperfect eller vad den hette. Fick inga finnar, men den var rätt parfymerad. Kostade väl runt 450 kr.
Jag kan tyvärr inte sånt tillräckligt bra Hoppas Fridapida kan hjälpa dig. Hon verkar ha stenkoll.