Smink Smink Smink!

Hallontrollet: Näää vilket fusk, vilka långa fina ögonfransar du har *surar lite*
Fin färg på skuggan också. Testa att lägga en lite mörkare skugga längst ut i ögonvrån också, nästa gång. Det ger läcker effekt
Hej hej!
Underbar dag igår med shopping, flera timmar på Sturebadet (med kurbad och ansiktsbehandling, ångbastu, relax osv) och middag på "Ett litet hak". Mmmmmmmmmmm!
Köpte mig en ansiktsprimer från Face igår. Me like! Kände på massa krämer från Dermalogica och ska kolla in dem på nätet nu. Var har de bäst priser (och var slipper man eventuella tullar?). Glömde kolla priserna i butik, så jag har inget att jämföra med. Ska bland annat ha en ögoncreme.
maddie: Säljs kanske i Malmö, men annars inte i butik i Sverige. Finns på nätet Tror det finns på tex. Strawberrynet.
Ok.... Jag vet att jag har frågat innan, men jag glömde skriva ner vad ni svarade. Vad kan ni rekommendera för scrub/exfoliering? Jag har rätt känslig hud runt ögonen, så jag bör inte använda kemiska prylar utan något milt. Har clinique någon bra?