• Linny

Smink Smink Smink!

Nathalie009 skrev 2007-11-19 14:18:44 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m27075569.htmlnån som vet??
    Ingen aning tyvärr
    lilja71 skrev 2007-11-19 12:58:55 följande:
    Linny: gå förbi och be om ett prov på Dermalogicas Daily Microfoliant, sånt måste man ju testa innan man investerar i så att man vet att huden fixar det. Jag är totalfrälst i Dermalogicas (konstigt att just jag säger det va?! )
    Jag har kollat den o funderar på den. Men då den heter daily; ska man använda den varje dag då? (jooobbigt) Eller innebär det bara att den är så mild att man KAN göra det?
  • Linny
    Majestic skrev 2007-11-20 11:53:09 följande:
    Ht- Lyllos dig då, när ska mina EM grejer komma*undrar*???Idag har jag Muffin som bas och Espresso (MAC) i globlinjen, samt brun mascara och Majestic (MAC) läppglans!!
    Men vad f*n, ta ett kort nu Majestic!

Väntar otåligt på min Dermaloica soothing creme. Har gått över två veckor nu *surar*
    Väntar dessutom på alla träningsgrejer som ska komma..
  • Linny
    Majestic skrev 2007-11-20 11:57:50 följande:
    Linny- Vad är det för träningsgrejer?? Måste verkligen säga att den här Majestic (MAC) är superfin, passar både till vardags och fest*najs*Jag är på jobbet nu!!
    Äh, bara lite hantlar, träningsmatta, viktmanschetter och sånt. Vi får en summa från företaget varje år, att använda till träning. Man kan köpa träningskort, men det finns även en speciell webbshop där man kan köpa träningsutrustning. Jag har inte använt mitt i år så jag bestämde mig för att köpa lite grejer så jag kanske kommer igång hemma.

Jobbar hemma idag, skönt!! Det blir så mycket godare mat då också, än om man går ut och äter på äcklig lunchrestaurang. Idag blir det kycklingfilé med pasta och sås på vit tryffel, vitt vin och grädde och massa färsk parmesan  (hörs varför jag måste träna va?!)
  • Linny
    Majestic skrev 2007-11-20 12:07:22 följande:
    Linny- Vad är det för webbshop??*nyfiken i en strut*Och varför kan inte jag jobba hemma????
    Det är inte en webbshop som alla kan handla i. Vårt företag har anlitat dem till att hantera vårt friskvårdsbidrag. De tar emot alla kvitton på träningskort osv samt har då en webbshop för såna träningsgrejer.
  • Linny

Hallontrollet: Har också drygt 50 samples. Mina absoluta favoriter är
    Dubloon
    Uptown
    Tart
    Olive You/Sprout
    Peach Champagne
    Peach Parfait

• Linny

Jäkla strawberrynet.. Jag beställde och allt var klart (tänkte jag, då de meddelade att jag fått en orderconfirmation till min mail). Jag kollade aldrig mailet. Men nu när jag gör det, så står det att jag måste klicka på en länk och gå in och betala. Jäkla skit. Varför skriva det i ett mail?? Varför inte göra det direkt? Stör mig på att de först skickar min kräm nu *grrr*

• Linny

Ja visst! Jag beställde på massa olika sajter samtidigt, så jag var ju inne på paypal flera gånger den dagen. Kommer inte ihåg om det inte var så på Strawberrynet också. Men uppenbarligen inte. Förstår bara inte grejen med att man först ska betala när man fått orderbekräftelsen. Speciellt inte när det bara står orderbekräftelse på mailet.Hur fasen ska jag veta att det finns en länk till paypal där? *surar*

• Linny
    Majestic skrev 2007-11-20 14:53:10 följande:
    Fy, jag har sett många som provar läppglans, läppstift, petar i skuggor/eyedust. Varför har inte MUS som MAC tops till skuggor???*undrar*
    Jag petar alltid i ögonskuggor/dusts med fingrarna GeneradInte om det finns tops förstås, men annars. Däremot testar jag inte mascaror o sånt. Gör folk det?
  • Linny
    Fluffguf skrev 2007-11-20 15:00:23 följande:
    Det tycker jag känns okej, man får ju skylla sig själv om man tar det på ögonen sen. Men jag förstår verkligen inte att folk kan prova läppstift i affären! Eller mascara för den delen! När jag köper mascara tittar jag bara på borsten och försöker se hur den är. Med läppglans kan jag sträcka mig till att måla på handen. Jag vet att det inte blir samma färg, men man får ju lite uppfattning iaf!
    Ögonskuggor provar jag bara på handen. Man kan ju inte stå och pilla på det på ögonen i affären direkt. Haha. Mascaror kollar jag bara på, och känner ev. på borsten om de har en torr sådan som tester uppsatt. Läppstift och gloss provar jag på handen. OM jag vill prova på munnen så ber jag om tops eller kletar av lite på handryggen och duttar sedan därifrån till munnen. Föredrar att inte testa på munnen alls, eftersom flera faktiskt tar och målar direkt på sina munnar och inte gör som jag gör, dvs tar på handen först.
Svar på tråden Smink Smink Smink!