• Linny

Smink Smink Smink!

Helt OT, jag vet.. Men måste bara säga att det bästa med att jobba hemma är att det blir så gott kaffe då Från att jag trycker på kaffemaskinen tar det 30 sekunder tills jag har en rykande het kopp kaffe, på nymalda bönor! Mums!!

• Linny

Jamen testa Ge oss en rapport sedan Vill veta hur det känns, om man blir blank, hur länge den sitter osv

• Linny
    maddie3 skrev 2007-11-22 10:12:51 följande:
    hur gör du med den?? På samma sätt som kabukin?? Blir resultatet jämt o så med svampen??? Har nämligen köpt en sån men inte testat än...
    Ja typ likadant. Trycker ner i locket och så skakar jag av lite. Det blir jämnt och täcker snabbare. Man behöver inte ta lika många gånger. Jag är jättenöjd med den!
  • Linny
    Styrkekram skrev 2007-11-22 10:21:27 följande:
    Ja jag tog mitt nick efter detta evinnerliga styrkekramande som försigår här Har inte heller hört det innan.Jag har ingen bild (förutom min avatar) på ögonen som är bra. Ska väl ta nåt nån gång och lägga ut. Jag vill ha Linnys ögon *avis*Själv använder jag mineralsmink som många här och jäklar vad mycket bättre hud man får.Tillverkar själv = superbilligt
    Men, om det är dina ögon på pres.bilden så går de ju jättebra att sminka! Du kan ta mina ögonlock så tar jag dina
  • Linny
    Styrkekram skrev 2007-11-22 10:43:35 följande:
    Haha ja vi kan byta. Min bild är inte så sanningenlig. Ganska photoshoppad.Vad är det för svamp ni pratar om? *nyfiken*
    En sk. flocked sponge till mineralfoundation (puderform). Finns på tex. EM´s hemsida.
  • Linny

Ja, fifan

Har inte kunnat hålla mig från färgburkarna. Blev olika på varje öga, så jag får tvätta av mig innan jag går ut Finns bilder i galleriet. Den blå blev så vattnig o menlös. Gillar inte shimmertime!

• Linny

Ja, Dermalogica är super! Min hud mår toppen nu!

Hehe, ingen som vågar kommentera min illgul-oranga sminkning Det är ok att vara kritisk. Jag är inte direkt skitnöjd själv

• Linny
    Fluffguf skrev 2007-11-22 14:47:43 följande:
    Jag tycker att den är skitcool!
    Den är galen
    Den blå-rosa blev mest trist.
    lilja71 skrev 2007-11-22 14:47:45 följande:
    Jag tyckte att den var cool den gul-oranga men kanske bättre på sommaren när man har mer färg i ansiktet? Den gula blev ju väldigt intensiv....kanske lite mer nertonad...de orange-tonerna var dock jättefina på dig!! Kan du inte använda dom orange-tonerna tillsammans med ngn mildare färg än den gula?
    Jo självklart Har bara aldrig provat den gula. Fick den som present från MUS när jag handlat en gång. Ville bara testa. Inget jag testar när jag ska iväg någonstanns direkt. Men idag skulle jag ju bara vara hemma. Har tvättat av mig allt nu, men ville bara visa er hur det blev
  • Linny

Tror nog inte att den kommer bli så använd alls faktiskt Den är lite för mycket, även om man skulle tona ner den.

• Linny
    Fridapida skrev 2007-11-22 15:05:16 följande:
    Aha! Är det en microshadow? Den jag har på flera bilder? Eclipse eller vad den nu heter? Jag tycker INTE at den är för gul!
    nä den heter neon
Svar på tråden Smink Smink Smink!