• Linny

Smink Smink Smink!

LMK: FInt! Håller med om att du suddat bra! Kanske lite mörkare i globlinjen nästa gång?

• Linny

Inte för att jag är säker på att det behövs, tänkte bara att du kanske kunde testa och se

• Linny

Morrn morrn *sörplar latte* Jobbar hemma idag också. Någon som vill ha?
    Den härliga kaffe/espressomaskinen. Maler, brygger både kaffe och espresso, gör mjölkskum, rengör sig själv. Helt underbar!

*trycker på knappen och gör till alla som vill ha*

Sugen på att gå ut i helgen, men har ingen att leka med Får leka lite med sminket istället

• Linny

Nu är snart min älskande foaming mousse cleanser från Clinique slut. Finns inte att köpa i Sverige längre.  Verkar som om den har utgått i USA också Någon som vet?

• Linny
    Majestic skrev 2007-11-23 14:10:42 följande:
    Linny- Jag vill ha en latte, tack!! Snygg sminkning, vad är det för skugga du har på bilden??
    Det är skuggor från MUS, aqua och wave
    02 05 skrev 2007-11-23 15:11:40 följande:
    LinnyDen gula makeupen är supersnygg!Vad har du använt för skuggor?
    Den gula är neon från MUS. Sedan hade jag pink copper från Mac och sist kommer jag inte ihåg... Kanske Obscene från PL...
  • Linny

"Råkade" gå in på MUS idag och köpa lösögonfransar och lim....

• Linny
    Honey1982 skrev 2007-11-23 17:30:59 följande:
    kul vilka fransar blev det?
    Jag bad om "Nybörjarfransar" så tjejen plockade fram två sorter. Valde en som heter Baby. Vill inte ha värsta grejen, annars fanns det ju många coola.

Tjejen som expedierade mig hade en asläcker nyårssminkning i silver och svart samt långa strassprydda lösögonfransar. Skitsnyggt gjort!
  • Linny
    Majestic skrev 2007-11-23 19:36:34 följande:
    Linny- Vad läckert det låter med strasprydda fransar!!
    Jo, fast så vågad var jag inte
    Hallontrollet skrev 2007-11-23 20:05:36 följande:
    okej, jag är också kär... i muffin. vad inne och dregglade lite på den idag! Men just nu är det tyvärr för mycket pengar! Man kan inte hitta den billigare någonstans på nätet eller kanske skall man kolla tradera eller ebay?
    Kul att du gillar den! Jag gillar den inte alls, tyvärr Jag ville ha en basskugga, och jag är medveten om att den inte ska vara nåt särskilt. Men den blir verkligen inte snygg alls på mig
    Marsch skrev 2007-11-23 20:02:10 följande:
    Hur mycket brukar KICKS lösögonfransar kosta? Skulle vara kul med något lite mer extravagant till nyår!
    Vet inte.. Men kolla på MUS, ändå om du har möjlighet. De jag köpte kostade 165, men det fanns en del för 85 också. Sedan måste man ju ha limmet förstås..
Svar på tråden Smink Smink Smink!