Smink Smink Smink!

Har madminerals en flytande mineralfoundation alltså? Håller den lika bra som övriga mineralfoundations? Lika täckande? Ser det bra ut?
Oj oj, måste ju in o kolla...
Idag kör jag naturligt.. (fast sminkat). Your ladyship (så himla snygg som basskugga) tillsammans med Tan. (båda från Mac). Ingen eyeliner, bara mascara.
Jag är så lättlurad så jag har förstås beställt lite från MADminerals nu
En flytande foundation. Fanns bara en som borde passa till min ansiktsfärg så jag beställde en fullstorlek. Sedan beställde jag sample av två torra foundations och en finishing dust. Ska bli kul att jämföra med EM
LMK: SKa strax in o kolla dina! Ja, av någon konstig anledning funkar den snea vinkeln bra ibland!
Jag har lagt in en nakenbild i mitt galleri
Nääää, inte så alltså, men en med en nästan obefintlig sminkning. Your ladyship och ytterst lite Tan i globlinjen. Ingen eyeliner och brun mascara. Men det ser väldigt naket ut jämfört med mina andra sminkningar. Såhär kör jag ofta på sommaren (inte just dessa färger men den här typen) och när jag har väldigt bråttom...
OT: Idag fick sonen en jättetiger på ca 1,5 meter. Den har flyttat in i hans djungelrum och heter Tove. För den som är intresserad så finns bilder under "såhär bor vi". Tänkte att fler hade barn som kanske var sugen på en sån tiger... Finns på Rusta.
LMK: Skitsnyggt! Gillar speciellt den lila. Jättefin på dig!
Men den där krämen, är den mild då?? Behöver ju kräm som är snäll mot huden. En del har ju massa parfym o sånt i sig....
Någon som testat Laura Mercier mineralsmink? Har för mig att de fick bäst i test och vann över Id. Avanaya fick visst också bra tror jag..
Men nån som testat Laura Mercier? Hittade på Cow´s sida, men de hade bara tre färger..
Vi ska åka till Kreta i maj, men nu funderar vi även på Kalifornien i september.. Lär bli lite shopping då..