• Linny

Smink Smink Smink!

Fluffguf skrev 2007-12-01 22:45:14 följande:
    Det är inte bra för mig att hänga här, jag har mångdubblat min galenskap sedan jag kom hit! Jag har gillat smink länge, men det är inte lika kul när man är ensam om det!
    Haha. Jag trodde jag var galen redan, men man kan alltid uppgradera, har jag lärt

Föräldrarna har varit här i helgen och vi drog till Täby centrum idag på dagen. Mest flumma runt och hitta presenter och sånt, men jag "råkade" IGEN köpa lite. En All About Eyes Rich, från Clinique (min vanliga all about eyes är nästan slut) och två snygga skjortor på Zara.
    Sen höll jag faktiskt plånboken i styr, hör och häpna.
  • Linny
    KajsaAnka skrev 2007-12-02 13:07:47 följande:
    Jag har ögonlock som "dricker" ögonskugga så min bas måste vara jättebra för att färgen ska sitta. Någon mer med det problemet? Har ni några tips?Någon som testat: Urban Decay Eyeshadow Primer Potion? Är den bra? Har läst recensioner som höjt den till skyarna så jag funderar på att beställa...
    Den är super!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Linny

Jag kan inte vara utan primer, har alltså samma problem som du......

• Linny
    KajsaAnka skrev 2007-12-02 21:04:13 följande:
    Linny: Tack! Nu är primern beställd Idag fick jag mitt bamsepaket från Everyday Minerals. (ja, det kom i torsdags, men jag har inte haft tillfälle att hämta förrän idag). Det kom jättesnabbt: Beställde den 18 nov och det kom den 28:e Jag ska få mitt paket i julklapp, men jag ska nog provtesta i alla fall något litet Kan inte låta bli Hur vet man om man ska betala tull eller ej?? Kan det komma en räkning senare?
    Kommer ingen räkning senare. Isåfall hade du fått betala för att lösa ut varorna. Så du har sluppit tull!

Prova på, inte kan man vänta till jul! Inte när det ligger där och frestar!

Jag väntar på mina prover från MAD minerals (eller vad de nu hette). Ska bli kul att jämföra med Everyday minerals produkter.
  • Linny

Jag flummade visst lite Jag kan ju inte direkt jämföra det jag beställt från MAD minerals med det jag köpt från EM. Jag har ju beställt en flytande mineralfoundation, och det har jag ju inte sedan tidigare

• Linny
    Fridapida skrev 2007-12-03 09:23:21 följande:
    Hur länge fick ni vänta på leveransen från madminerals? Jag sitter o väntar, blir faktiskt lite tokig tror jag.
    Jag väntar också fortfarande. Har tagit lite lång tid!
  • Linny
    Knott skrev 2007-12-03 11:04:00 följande:
    Är det små provkit ni beställer, eller beställer ni fullstora produkter? Om provkit; vore jättekul om ngn av er kunde sammanställa typ topp-3 eller topp-5 med vilka ställen man kan beställa sådana ifrån, billigt/gratis
    Från Everyday har jag beställt både provkit och fullstorlek. Från Madminerals beställde jag fullstorlek flytande foundation. Var så billigt och jag tror jag fått rätt färg..

Fridapida: Jag vet inte, men minst två veckor har jag nog väntat..
  • Linny
    Fridapida skrev 2007-12-03 13:07:22 följande:
    TVÅ VECKOR??? Vill de ta livet av mig?
    Ja det tror jag absolut *funderar på en konspirationsteori*
  • Linny
    elma skrev 2007-12-03 15:15:00 följande:
    Linny: vilken färg tog du??? jag har 03-C óch den passar mig superbra, var rädd att den skulle vara lite för mörk,men icke!
    hmmm... 03-C eller kanske D? Fanns D?
Svar på tråden Smink Smink Smink!