• Valkyriah

Tatuering i 2årspresent!

Jag och min sambo är liksom typ väldigt intresserade av tatueringar och snart är det dags för sonens 2årsdag och har pratat lite om att han typ skulle få en tatuering när han fyller år för det hade ju typ varit jättegulligt och coolt

Han fick en öronpiercing när han fyllde ett men han höll bara på o pilla på det så det läkte aldrig,en tatuering borde väl inte störa honom så mycket eller?Den sitter ju liksom typ fast i huden så den kan han ju inte pilla bort.

Så nu vill jag ha en massa ideer typ om vilket motiv vi ska ha.... har funderat på en döskalle för det är ju typ tufft eller något gulligt i stil med "i love mom and dad"

Vad tycker ni?Någon som har egna erfarenheter om att tatuera barn?

ha en bra dag

Innerst inne är vi alla hårdrockare
  • Svar på tråden Tatuering i 2årspresent!
  • Valkyriah
    Mesangium skrev 2007-09-21 10:34:37 följande:
    Jag antar att ni bor på Hall eller Kumla eller nått? Kanske på en trålare i Ishavet? =P
    nej vi bor under en sten i skogen,men har många kompisar som bor på kumla
  • Mesangium
    Valkyriah skrev 2007-09-21 10:35:34 följande:
    nej vi bor under en sten i skogen,men har många kompisar som bor på kumla
    Naaaw... =D Då har ni kanske en trollunge? Trollungar brukar tatuera sig själva innan de fyller 7 år - kanske kan spara lite pengar?
  • Flutterby

Jättebra idé! Tycker ni ska tatuera in en döskalle + texten "All Dad wanted was a blow job"! Jättegulligt!

• Valkyriah
    Mesangium skrev 2007-09-21 10:39:52 följande:
    Naaaw... =D Då har ni kanske en trollunge? Trollungar brukar tatuera sig själva innan de fyller 7 år - kanske kan spara lite pengar?
    nej trollungar är fula och mesiga.
    Vår son är söt och tuff

Vill inte vänta tills han blir 7,han ska få en när han fyller 2 juuuuu....

Det är bara ett bra motiv vi måste komma på
  • Valkyriah
    Flutterby skrev 2007-09-21 10:41:21 följande:
    Jättebra idé! Tycker ni ska tatuera in en döskalle + texten "All Dad wanted was a blow job"! Jättegulligt!
    hahahaha ja kanske hade varit coolt,de tröjorna är för roliga
  • Valkyriah

Skulle det inte vara lite fräckt men en ryggtavla med typ satan och massa eldflammor?
    Han blir ju absolut tuffast på dagis när han börjar där

• bodica

Hm frågan är om de tar emot honom på dagis med en sådan tatuering? Satsta på lamm och fluffiga små moln istället,krebuer är sött också.

• Valkyriah
    bodica skrev 2007-09-21 10:53:13 följande:
    Hm frågan är om de tar emot honom på dagis med en sådan tatuering? Satsta på lamm och fluffiga små moln istället,krebuer är sött också.
    Men det är väl insidan som räknas??!!

Tycker fluffmoln är så tramsigt typ liksom,inget jag vill ha min tuffa kille
  • bodica

Jaha, men fluffmoln kan bli åskmoln med blixtar och grejs och då är det ju coooolt som bara attan. För moln det tycker jag du ska ha på honom det talar ju om vilken fin kille han är på insidan. Det ger signalenn macho men känslosam på ett lagom kombinerat sätt.

Så moln med blixtar kör på det, och jag menar grabben är ju 2 så det finns väl kroppsyta till fler än bara en tatuering. Eller är det överdreivet med fler än en i tvåårspresent?

• Valkyriah
    bodica skrev 2007-09-21 11:59:31 följande:
    Jaha, men fluffmoln kan bli åskmoln med blixtar och grejs och då är det ju coooolt som bara attan. För moln det tycker jag du ska ha på honom det talar ju om vilken fin kille han är på insidan. Det ger signalenn macho men känslosam på ett lagom kombinerat sätt.Så moln med blixtar kör på det, och jag menar grabben är ju 2 så det finns väl kroppsyta till fler än bara en tatuering. Eller är det överdreivet med fler än en i tvåårspresent?
    där har du faktiskt en poäng,ska prata med sambon först också o se vad han tycker.
    Men med blixtar o sånt kan det ju bli coolt.

Har du egna barn?som du har tatuerat i tidig ålder?
    Något jag ska tänka på?
Svar på tråden Tatuering i 2årspresent!