• Valkyriah

Tatuering i 2årspresent!

Jag och min sambo är liksom typ väldigt intresserade av tatueringar och snart är det dags för sonens 2årsdag och har pratat lite om att han typ skulle få en tatuering när han fyller år för det hade ju typ varit jättegulligt och coolt

Han fick en öronpiercing när han fyllde ett men han höll bara på o pilla på det så det läkte aldrig,en tatuering borde väl inte störa honom så mycket eller?Den sitter ju liksom typ fast i huden så den kan han ju inte pilla bort.

Så nu vill jag ha en massa ideer typ om vilket motiv vi ska ha.... har funderat på en döskalle för det är ju typ tufft eller något gulligt i stil med "i love mom and dad"

Vad tycker ni?Någon som har egna erfarenheter om att tatuera barn?

ha en bra dag

Innerst inne är vi alla hårdrockare
  • Svar på tråden Tatuering i 2årspresent!
  • Valkyriah
    Cavatine skrev 2007-09-21 14:36:17 följande:
    Rita dit periodiska systemet, det lär uppskattas när han har svårt med kemiläxorna om sisådär ett decennium.
    Du verkar vara en smart en du

Har lagt in en bild i galleriet som kanske skulle passa som ryggtavla.
    Lite dålig bild men tänk er lite eld och sånt i bakgrunden så kan det nog bli fint,eller?
  • Mogika

det va en cool bild!
    Hittade den här oxå.. tänkte att fotbollarna kanske passar in eftersom han är ju faktiskt en pojke..

Vi ska bli mamma och pappa!
  • dio

Min dotter fick en svanktatuering när hon fyllde 2. Det är ju populärt. Barbie is a slut! står det med snygga bokstäver

I was an atheist until I realized that I am God
  • Valkyriah

Ja den var faktiskt riktigt cool.
    Får visa min sambo den sen när han kommit hem.

Smart det med bollarna också,då finns det ju knappast någon möjlighet att han blir gay heller för "sånna" gillar ju inte bollar.

• Valkyriah

Eller kom på nu att d"sånna" visst gillar bollar
    Där sket det sig,fasen också!

• Valkyriah
    dio skrev 2007-09-21 14:48:38 följande:
    Min dotter fick en svanktatuering när hon fyllde 2. Det är ju populärt. Barbie is a slut! står det med snygga bokstäver
    Grymt ju...
    Några råd du kan ge för att hålla honom still under tiden han gaddas?
    Vi får para ihop våra barn-perfect match
  • dio
    Valkyriah skrev 2007-09-21 14:51:07 följande:
    Grymt ju...Några råd du kan ge för att hålla honom still under tiden han gaddas?Vi får para ihop våra barn-perfect match
    Jag säger bara: silvertejp!!
  • dio

Lagom till 14-års present hade jag tänkt mig en tatuering i pannan med nåt i stil: If u try to have sex with me, you´ll die.

Hm...har inte riktigt formulerat till det hela än..men det kommer, har några år på mig.

• dio

Föresten tycker jag att du ska göra en ryggtavla och längst upp ska det stå: I dont discriminate, I hate everybody!
    Då kommer din son att få många kompisar i framtiden

• Valkyriah

hahahaha du hade ju många bra ideer

Ska iväg och köpa silvertejp nu,kanske lite trälim också som han kan sniffa på under tiden...

Svar på tråden Tatuering i 2årspresent!