• Bebis igen

~~~~ BIM V. 43 ~~~~

Har inte ens fått tanten än men vet att den är på gång!

Startar en ny tråd för oss som har BIM v. 43 redan nu..... välkomna!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-22 07:24:57:
    BIM-LISTA

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m26038997.html

• Svar på tråden ~~~~ BIM V. 43 ~~~~
  • oskarzakknikkis mamma
    tomcar1 tomcar1

här finns vi som plussat! om du vill haka på!
    herregud vilken känsla ja ska bli 3 barns mamma!! miche jag älskar dig.....
  • creampuff

BIM + 2 idag o ingen mens än så länge, men har inte vågat mig på o testa än!! Jag e såå nervös o vill verkligen att det ska vara ett +, men samtidigt har man ju varit här många gånger innan o det har visat sig att det inte varit något trots att mensen lyst med sin frånvaro. Så jag har väl blivit en liten skeptiker vid detta laget kanske !?
    Men än finns det hopp :)

• fraggla

Bebis igen

Nope ingen mens ännu men jag vaknade nu med ganska kraftig mensvärk och känner att nu är det inte långt kvar tills tant röd kommer på besök....
    suck ger upp snart..

kram fraggla

• fraggla

Hej igen

Hm skumt detta jag har haft världens mensvärk nu på morgonen så jag tänkte nu kan jag lika gärna ta fram och använda mina o.b men nu när jag var på toa så var det inget men jag har fått som en gul flytning mina spottings är alltid rosa eller bruna... kan man ha som gula flytningar när man är gravid?? jag har aldrig haft det förrut ...

kram fraggla

• Björnbäret76

Tack fraggla Jag tycker att det låter bra för dig...vänta nån dag så dyker säkert plusset upp. Jag håller tummarna!

Testade nu igen på morgonen och det var ett svagt men ändå väl synligt streck!!! Tjoho!!!! Kan inte fatta det! Tar nog ett tag... Ska köpa CB digital i efterm bara för att få det svart på vitt.
    Vet att det finns en tråd för oss som har plussat...nån som vill länka den?

fraggla skrev 2007-10-29 08:13:26 följande:
    Grattis Björnbäret kram
  • fraggla

Björnbäret

Härligt det måste kännas jag tror absolut du kan lita på testen

Jag är ju bara på BIM +1 så jag misstänker att jag nojjar så mycket att mensen dröjer tankens kraft är ju stark...
    Det som gör att jag inte tror att jag är gravid är att förra gången jag var gravid så plussade jag på BIM-1 men det gjorde jag ju inte nu... suck dumma mens är jag inte gravid så kan du gärna komma nu

kram fraggla

• Bebis igen
    fraggla skrev 2007-10-29 08:28:14 följande:
    Björnbäret Härligt det måste kännas jag tror absolut du kan lita på testen Jag är ju bara på BIM +1 så jag misstänker att jag nojjar så mycket att mensen dröjer tankens kraft är ju stark...Det som gör att jag inte tror att jag är gravid är att förra gången jag var gravid så plussade jag på BIM-1 men det gjorde jag ju inte nu... suck dumma mens är jag inte gravid så kan du gärna komma nu kram fraggla
    Hjärtsingen!!!

Du har inte testat igen då????
    (¯`°?.¸ ♥ Bebis Igen.........♥ ¸.?°´¯)
  • Bebis igen

MEN SHIT vilket plussande det vart i denna tråd!!! WOW....grattis alla!!!

(¯`°?.¸ ♥ Bebis Igen.........♥ ¸.?°´¯)
  • Längtande83a

Hej Alla! Jag testade igår, men fick tyvärr minus. Men ingen mens ännu. Är på BIM +2 idag. Min mens är ju aldrig sen, jag fattar verkligen ingenting.

Svar på tråden ~~~~ BIM V. 43 ~~~~