• Bebis igen

~~~~ BIM V. 43 ~~~~

Har inte ens fått tanten än men vet att den är på gång!

Startar en ny tråd för oss som har BIM v. 43 redan nu..... välkomna!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-22 07:24:57:
    BIM-LISTA

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m26038997.html

• Svar på tråden ~~~~ BIM V. 43 ~~~~
  • almafa

Hade världens konstigaste mens denna månaden... lite bruna flytningar ett par dagar sen var den borta... har testat för säkerhets skull men det var minus... Nya tag i november...
    kram till alla som kämpar och STORT grattis till alla gravida, vilken statistik det blev denna veckan...
    Kram M.

Måndag 22/10: annlund, Cindy89, Jooonanna, (3)

Tisdag 23/10: MabyeBaby, Pellan85 (2)

Onsdag 24/10: Ankeninni, Joss79 nr 2 (2)

Torsdag 25/10: Litenbebbe08, två blir tre(2)

Fredag 26/10: creampuff (1)

Lördag 27/10: skruttis11,Snuttiz83 (2)

Söndag 28/10: fraggla,Fager, L81, Liam och Elliot, skrutt snutt (5)

Antal som borde bli gravida: 59 x 0,2= 11.8 st

Antal kvar på listan: 17

GRAVIDA (16):
    JagL8
    Lejonsjäl
    Fru SEDH
    Myran81
    Lirre
    Lillkurre
    yellow
    julias mamma
    smyg
    babyontheway
    Ffiiaa
    två blir tre
    snuttan1
    ms jenna
    Björnbäret76
    tussan72

INTE GRAVID (28): hysteria, MomOfSweden, tomcar1, Fru HH, Pepparkakan06, Pumafox, Greatmother, Humlan2, marengski, lillstrumpa99, goshheidi, bebis igen, 79Anna ,Lollo1977, jessi32, Fialia, Lillatroll, FiaFlorist, mammiiie, Hannah81, zezziz, Röda Humlan , Miniluvan , PreciousDivine, Längtande83a, ceropegia, Vildhallon, almafa

• skruttis11

Måndag 22/10: annlund, Cindy89, Jooonanna, (3)

Lördag 27/10: ,Snuttiz83 (2)

GRAVIDA (16):
    JagL8
    Lejonsjäl
    Fru SEDH
    Myran81
    Lirre
    Lillkurre
    yellow
    julias mamma
    smyg
    babyontheway
    Ffiiaa
    två blir tre
    snuttan1
    ms jenna
    Björnbäret76
    tussan72

INTE GRAVID (28): hysteria, MomOfSweden, tomcar1, Fru HH, Pepparkakan06, Pumafox, Greatmother, Humlan2, marengski, lillstrumpa99, goshheidi, bebis igen, 79Anna ,Lollo1977, jessi32, Fialia, Lillatroll, FiaFlorist, mammiiie, Hannah81, zezziz, Röda Humlan , Miniluvan , PreciousDivine, Längtande83a, ceropegia, Vildhallon, almafa ,skruttis11

**älskar mina barn evelina & kevin
  • JJL

Måndag 22/10: annlund, Cindy89, (2)

Lördag 27/10: ,Snuttiz83 (2)

GRAVIDA (16):
    JagL8
    Lejonsjäl
    Fru SEDH
    Myran81
    Lirre
    Lillkurre
    yellow
    julias mamma
    smyg
    babyontheway
    Ffiiaa
    två blir tre
    snuttan1
    ms jenna
    Björnbäret76
    tussan72

INTE GRAVID (28): hysteria, MomOfSweden, tomcar1, Fru HH, Pepparkakan06, Pumafox, Greatmother, Humlan2, marengski, lillstrumpa99, goshheidi, bebis igen, 79Anna ,Lollo1977, jessi32, Fialia, Lillatroll, FiaFlorist, mammiiie, Hannah81, zezziz, Röda Humlan , Miniluvan , PreciousDivine, Längtande83a, ceropegia, Vildhallon, almafa ,skruttis11, Jooonanna

• Bebis igen
    fraggla skrev 2007-10-30 13:06:05 följande:
    Bebis igenNope jag har inte testat igen.. jag har ju haft en sån otrolig mensvärk men nu är den puts väck min mage är stoooor som en ballong och jag ser ut som jag är i 7 månaden eller nått.. sen känns magen som sårig gör ont när jag trycker på den..Men jag tror att det bara är mensen som inte riktigt vill hoppa igång.. sen blir man ju lite orolig att det är ett tidigt missfall på gång eller ett x.. jag har ont i midjehöjd sen är jag mer svullen där än i nedre delen av magen.. skumt men det kan ju som sagt vara mensen eftersom man samlar på sig vätska då..kommer inte mensen igång så får jag nog kontakta gyn.. usch det är jobbigt detta...kram fraggla
    Hur går det för dig gumman? Fått igång nån mens??
    (¯`°?.¸ ♥ Bebis Igen.........♥ ¸.?°´¯)
  • fraggla

Min mens är superkonstig.. inte nog med att den är sen jag har extremt liite i alla fall än så länge..
    Blödde pyttelite i går förmiddag sen INGENTING... nu blöder jag pyttelite igen...
    Jag hoppas faktiskt att det är mensen för inte vill jag vara gravid och blöda orkar defenitivt inte med mer missfall...
    Jag hoppas den kommer igång ordentligt idag...

kram fraggla

• Bebis igen
    fraggla skrev 2007-10-31 08:18:34 följande:
    Min mens är superkonstig.. inte nog med att den är sen jag har extremt liite i alla fall än så länge.. Blödde pyttelite i går förmiddag sen INGENTING... nu blöder jag pyttelite igen...Jag hoppas faktiskt att det är mensen för inte vill jag vara gravid och blöda orkar defenitivt inte med mer missfall...Jag hoppas den kommer igång ordentligt idag...kram fraggla
    Hjärtat då! Neee...inte ska du få MF igen heller! Man kan ju faktiskt småblöda lite i graviditeten.....

Kramar
  • fraggla

Jag börjar misstänka att jag nu fått mina vanliga spottings innan mensen bara att dom förskjutits eftersom mensen oxå är senare än vanligt blöder lite mer nu även om det bara är rosa/blodblandande flytningar... hm hur ska man räkna ut nästa BIM dag?? suck varför kan inte mensen vara som vanligt...

kram fraggla

• Bebis igen
    fraggla skrev 2007-10-31 11:42:35 följande:
    Jag börjar misstänka att jag nu fått mina vanliga spottings innan mensen bara att dom förskjutits eftersom mensen oxå är senare än vanligt blöder lite mer nu även om det bara är rosa/blodblandande flytningar... hm hur ska man räkna ut nästa BIM dag?? suck varför kan inte mensen vara som vanligt...kram fraggla
    Hm Dumma jäkla tant så den håller på i så fall!!

Ja, du får nog räkna från när blödningen sätter igång ordentlige väl?!
  • fraggla

Bebis igen

Jo det är nog tanten som kommer nu även om jag fortfarande bara får rött på pappret.. suck snacka om att mensen förskjutits .. hoppas bara att det inte är ett tidigt missfall jag fått funderade på att testa mig för att få veta men det kanske bara gör en olyckligare..

kram fraggla

• fraggla

Nu har nog äntligen mensen kommit igång.. känns faktiskt skönt jag var ju lite orolig för missfall men jag har nu bestämt mig för att inte testa oavsett så tänker jag se det som en tidig mens.. sen kan jag nog inte hålla mig så det blir nog en till BIM lista i alla fall.. jag hade ju egentligen tänkt att lägga ner ett tag men jag tycker så mycket om stödet man får här... det lyfter upp en ur "träsket"..

kram fraggla

• Bebis igen
    fraggla skrev 2007-10-31 16:15:04 följande:
    Nu har nog äntligen mensen kommit igång.. känns faktiskt skönt jag var ju lite orolig för missfall men jag har nu bestämt mig för att inte testa oavsett så tänker jag se det som en tidig mens.. sen kan jag nog inte hålla mig så det blir nog en till BIM lista i alla fall.. jag hade ju egentligen tänkt att lägga ner ett tag men jag tycker så mycket om stödet man får här... det lyfter upp en ur "träsket"..kram fraggla
    Skönt gumman!!!

Vilken vecka är du i BIM-listan??

Klart du ska vara kvar! Jag skulle ju bli ledsen om du inte hängde på!!!! Kramar
  • fraggla

Jag skrev ju tidig mens men jag menar ju sen mens fast så sen var den kanske inte typ 3-4 dagar...

Jag blöder fortfarande ganska lite men det är defenitivt mens jag har gärna lite mindre jag som annars har extremt mycket i några dagar jaja det kanske kommer ...

kram

• creampuff

Då var det dags BIM +6 och idag kom den förbannade mensen!!!!! Precis när jag börjat hoppas på riktigt!!

• zezziz

Jag uppdaterar listan litegrann.
    Hoppas att det är okej.

Måndag 22/10: annlund, Cindy89, (2)

Onsdag 24/10: Ankeninni (1)

Fredag 26/10:

Lördag 27/10: Snuttiz83 (1)

Söndag 28/10: Fager, L81, Liam och Elliot, skrutt snutt (4)

Antal kvar på listan: 12

GRAVIDA (16):
    JagL8
    Lejonsjäl
    Fru SEDH
    Myran81
    Lirre
    Lillkurre
    yellow
    julias mamma
    smyg
    babyontheway
    Ffiiaa
    två blir tre
    snuttan1
    ms jenna
    Björnbäret76
    tussan72

INTE GRAVID (33): hysteria, MomOfSweden, tomcar1, Fru HH, Pepparkakan06, Pumafox, Greatmother, Humlan2, marengski, lillstrumpa99, goshheidi, bebis igen, 79Anna ,Lollo1977, jessi32, Fialia, Lillatroll, FiaFlorist, mammiiie, Hannah81, zezziz, Röda Humlan , Miniluvan , PreciousDivine, Längtande83a, ceropegia, Vildhallon, almafa ,skruttis11, Jooonanna, creampuff, joss79 nr2, fraggla 
  • tomcar1

Liam och Elliot...beklagar !
    /tomcar1

• Lillatroll

Oj vad roligt att det var så många som blev gravida.

Jag säger lycka till till oss andra. Själv är inne i BM-listan för v. 47. Nu ska jag ha ett pluss

• Astrud

Hej!
    Jag var med i listan tidigare på fredag den 26/10 men jag plockade bort mig eftersom vi körde med avbrutet samlag och endast hade sex en gång under hela den veckan som jag borde ha haft äl (vet inte exakt när jag har äl). Nu är det så att jag har plussat jag oxå, så jag spräcker statistiken lite till.

Svar på tråden ~~~~ BIM V. 43 ~~~~