• Bebis igen

~~~~ BIM V. 43 ~~~~

Har inte ens fått tanten än men vet att den är på gång!

Startar en ny tråd för oss som har BIM v. 43 redan nu..... välkomna!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-22 07:24:57:
    BIM-LISTA

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m26038997.html

• Svar på tråden ~~~~ BIM V. 43 ~~~~
  • skruttis11

O.o  jag säger att de va falskt O.o för jag har fått min mens o.o va annars skulle de vara ingen värk eller nått längre värken i ryggen är som bortblåst
     så nu köpte jag Äl-test sen ska jag nu sluta röka   har bestämt mig nu nu är de finito jag ska ha ett 3e å sista barn

**älskar mina barn evelina & kevin
  • skruttis11

flåt om jag lät grining men de e jag inte  bara besviken som fan

**älskar mina barn evelina & kevin
  • fraggla

skruttis

du har all rätt att vara grinig jag förstår dig precis...

kram fraggla

• tussan72

Jag spräcker statestiken lite till:) :) :)

Måndag 22/10: annlund, Cindy89, Jooonanna, (3)

Tisdag 23/10: MabyeBaby, Pellan85, Vildhallon (3)

Onsdag 24/10: Ankeninni, Joss79 nr 2 (2)

Torsdag 25/10: Litenbebbe08, två blir tre(2)

Fredag 26/10: almafa, creampuff (2)

Lördag 27/10: skruttis11, Längtande83a,Snuttiz83 (3)

Söndag 28/10: fraggla, ceropegia, Fager, L81, Liam och Elliot, skrutt snutt (6)

Antal som borde bli gravida: 59 x 0,2= 11.8 st

Antal kvar på listan: 23
    GRAVIDA (15):
    JagL8
    Lejonsjäl
    Fru SEDH
    Myran81
    Lirre
    Lillkurre
    yellow
    julias mamma
    smyg
    babyontheway
    Ffiiaa
    två blir tre
    snuttan1
    ms jenna
    Björnbäret76
    tussan72

INTE GRAVID (21): hysteria, MomOfSweden, tomcar1, Fru HH, Pepparkakan06, Pumafox, Greatmother, Humlan2, marengski, lillstrumpa99, goshheidi, bebis igen, 79Anna ,Lollo1977, jessi32, Fialia, Lillatroll, FiaFlorist, mammiiie, Hannah81, zezziz, Röda Humlan , Miniluvan , PreciousDivine

• Björnbäret76

GRATTIS TUSSAN! Va roligt! Välkommen över till gravidtråden

tussan72 skrev 2007-10-29 20:20:59 följande:
    Jag spräcker statestiken lite till:) :) :)Måndag 22/10: annlund, Cindy89, Jooonanna, (3)Tisdag 23/10: MabyeBaby, Pellan85, Vildhallon (3)Onsdag 24/10: Ankeninni, Joss79 nr 2 (2)Torsdag 25/10: Litenbebbe08, två blir tre(2)Fredag 26/10: almafa, creampuff (2)Lördag 27/10: skruttis11, Längtande83a,Snuttiz83 (3)Söndag 28/10: fraggla, ceropegia, Fager, L81, Liam och Elliot, skrutt snutt (6)Antal som borde bli gravida: 59 x 0,2= 11.8 st***********************************Antal kvar på listan: 23GRAVIDA (15):JagL8LejonsjälFru SEDHMyran81LirreLillkurreyellowjulias mammasmygbabyonthewayFfiiaatvå blir tresnuttan1ms jennaBjörnbäret76tussan72INTE GRAVID (21): hysteria, MomOfSweden, tomcar1, Fru HH, Pepparkakan06, Pumafox, Greatmother, Humlan2, marengski, lillstrumpa99, goshheidi, bebis igen, 79Anna ,Lollo1977, jessi32, Fialia, Lillatroll, FiaFlorist, mammiiie, Hannah81, zezziz, Röda Humlan , Miniluvan , PreciousDivine
  • oskarzakknikkis mamma
    skruttis11

kramar om!!
    herregud vilken känsla ja ska bli 3 barns mamma!! miche jag älskar dig.....
  • Bebis igen

SKRUTTIS, kramar om!!!

Fraggla: Hur går det gumman??? Fortfarande ingen mens eller???? Håller tummarna!!

(¯`°?.¸ ♥ Bebis Igen.........♥ ¸.?°´¯)
  • fraggla

Jaha då var det ett rätt svar jag fick på gravtestet mensen böörjade smyga sig på sent igår kväll ..

Nu orkar jag inte mer... tänker nog ta en paus i allt detta och försöka glädjas ändå... Bläää säger jag bara ...
    En vänlig själ kan väl ta bort mig från listan..

Massor med kramar till er alla...

• fraggla

Bebis igen

Jo som sagt visst faaaan började den dyka upp igår kväll över BIM dagen ska man tydligen börja vara oxå... inte nog med att jag aldrig verkar bli gravid igen nu ska mensen börja strula oxå......

kram fraggla

• Tjofsen

Grattis tussan ***HURRA HURRA***

Beklagar både skruttis11 och fraggla.......

Svar på tråden ~~~~ BIM V. 43 ~~~~