• Bebis igen

~~~~ BIM V. 43 ~~~~

Har inte ens fått tanten än men vet att den är på gång!

Startar en ny tråd för oss som har BIM v. 43 redan nu..... välkomna!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-22 07:24:57:
    BIM-LISTA

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m26038997.html

• Svar på tråden ~~~~ BIM V. 43 ~~~~
  • Bebis igen
    fraggla skrev 2007-10-30 08:05:07 följande:
    Bebis igenJo som sagt visst faaaan började den dyka upp igår kväll över BIM dagen ska man tydligen börja vara oxå... inte nog med att jag aldrig verkar bli gravid igen nu ska mensen börja strula oxå......kram fraggla
    Men gumman då?!?!?! Inte ge upp nu hjärtat...... gör inte det, det blir er tur oxå jag lovar!! Massor med kramar till dig!
    (¯`°?.¸ ♥ Bebis Igen.........♥ ¸.?°´¯)
  • fraggla

Tusen tack för alla kramar idag är en sådan dag som det kan behövas...

Nää vi tänker ju inte börja skydda oss eller så men jag tänker nog ta en liten BIM listor paus och kanske inte tänka så mycket på ÄL och symptomletande och sådana saker men det kanske ändras när väl mensen är över...

Bebis igen

Vi ska bli gravida både du och jag inom en snar framtid något annat kan inte accepteras

Massor med kramar fraggla

• Längtande83a

Mens idag på BIM +3

Måndag 22/10: annlund, Cindy89, Jooonanna, (3)

Tisdag 23/10: MabyeBaby, Pellan85, Vildhallon (3)

Onsdag 24/10: Ankeninni, Joss79 nr 2 (2)

Torsdag 25/10: Litenbebbe08, två blir tre(2)

Fredag 26/10: almafa, creampuff (2)

Lördag 27/10: skruttis11,Snuttiz83 (2)

Söndag 28/10: fraggla, ceropegia, Fager, L81, Liam och Elliot, skrutt snutt (6)

Antal som borde bli gravida: 59 x 0,2= 11.8 st

Antal kvar på listan: 22
    GRAVIDA (15):
    JagL8
    Lejonsjäl
    Fru SEDH
    Myran81
    Lirre
    Lillkurre
    yellow
    julias mamma
    smyg
    babyontheway
    Ffiiaa
    två blir tre
    snuttan1
    ms jenna
    Björnbäret76
    tussan72

INTE GRAVID (22): hysteria, MomOfSweden, tomcar1, Fru HH, Pepparkakan06, Pumafox, Greatmother, Humlan2, marengski, lillstrumpa99, goshheidi, bebis igen, 79Anna ,Lollo1977, jessi32, Fialia, Lillatroll, FiaFlorist, mammiiie, Hannah81, zezziz, Röda Humlan , Miniluvan , PreciousDivine, Längtande83a

• ceropegia

Mens igår.. Utredningen börjar på Tors

Tisdag 23/10: MabyeBaby, Pellan85, Vildhallon (3)

Söndag 28/10: fraggla,Fager, L81, Liam och Elliot, skrutt snutt (5)

GRAVIDA (15):
    JagL8
    Lejonsjäl
    Fru SEDH
    Myran81
    Lirre
    Lillkurre
    yellow
    julias mamma
    smyg
    babyontheway
    Ffiiaa
    två blir tre
    snuttan1
    ms jenna
    Björnbäret76
    tussan72

INTE GRAVID (22): hysteria, MomOfSweden, tomcar1, Fru HH, Pepparkakan06, Pumafox, Greatmother, Humlan2, marengski, lillstrumpa99, goshheidi, bebis igen, 79Anna ,Lollo1977, jessi32, Fialia, Lillatroll, FiaFlorist, mammiiie, Hannah81, zezziz, Röda Humlan , Miniluvan , PreciousDivine, Längtande83a, ceropegia

• fraggla

AAARGHH jag blir tokig jag har ju småblödigt (väldigt lite) sen igår kväll men inte ett skit sen i morse.. DUMMA MENS!!!! va håller den på med man blir ju orolig... ska nog kontakta gyn och se om dom kanske kan göra mig klokare på vad som händer i min kropp... nu känner jag att mensen helst får komma ordentligt så att man åtminnstone kan känna att allt står rätt till..

kram fraggla

• Bebis igen
    fraggla skrev 2007-10-30 12:16:48 följande:
    AAARGHH jag blir tokig jag har ju småblödigt (väldigt lite) sen igår kväll men inte ett skit sen i morse.. DUMMA MENS!!!! va håller den på med man blir ju orolig... ska nog kontakta gyn och se om dom kanske kan göra mig klokare på vad som händer i min kropp... nu känner jag att mensen helst får komma ordentligt så att man åtminnstone kan känna att allt står rätt till..kram fraggla
    Men va tusan då?!?!?!

Har du testat igen gumman?? Ska inte ge dig nåra falksa förhoppningar men det verkar ju helt klart skumt det där!

Kramar
    (¯`°?.¸ ♥ Bebis Igen.........♥ ¸.?°´¯)
  • 4 prinsar

hej,jag ska testa mej ikväll,har inte haft tid innan men nu är det dax.fick en nidis denna gång med ,precis som sist jag var gravid..hoppas hoppas på ett  ikväll!!!Skrattande

Älskade busungar!Liam 020702 Elliot 050329
  • fraggla

Bebis igen

Nope jag har inte testat igen.. jag har ju haft en sån otrolig mensvärk men nu är den puts väck min mage är stoooor som en ballong och jag ser ut som jag är i 7 månaden eller nått.. sen känns magen som sårig gör ont när jag trycker på den..
    Men jag tror att det bara är mensen som inte riktigt vill hoppa igång.. sen blir man ju lite orolig att det är ett tidigt missfall på gång eller ett x.. jag har ont i midjehöjd sen är jag mer svullen där än i nedre delen av magen.. skumt men det kan ju som sagt vara mensen eftersom man samlar på sig vätska då..
    kommer inte mensen igång så får jag nog kontakta gyn.. usch det är jobbigt detta...

kram fraggla

• Vildhallon

Tar bort mig. Mensen har kommit och gått.

Tisdag 23/10: MabyeBaby, Pellan85 (2)

Söndag 28/10: fraggla,Fager, L81, Liam och Elliot, skrutt snutt (5)

GRAVIDA (15):
    JagL8
    Lejonsjäl
    Fru SEDH
    Myran81
    Lirre
    Lillkurre
    yellow
    julias mamma
    smyg
    babyontheway
    Ffiiaa
    två blir tre
    snuttan1
    ms jenna
    Björnbäret76
    tussan72

INTE GRAVID (22): hysteria, MomOfSweden, tomcar1, Fru HH, Pepparkakan06, Pumafox, Greatmother, Humlan2, marengski, lillstrumpa99, goshheidi, bebis igen, 79Anna ,Lollo1977, jessi32, Fialia, Lillatroll, FiaFlorist, mammiiie, Hannah81, zezziz, Röda Humlan , Miniluvan , PreciousDivine, Längtande83a, ceropegia, Vildhallon

• tomcar1

Liam och Elliot hur har det gått ?
    /tomcar1

Svar på tråden ~~~~ BIM V. 43 ~~~~