• Bebis igen

~~~~ BIM V. 43 ~~~~

Har inte ens fått tanten än men vet att den är på gång!

Startar en ny tråd för oss som har BIM v. 43 redan nu..... välkomna!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-22 07:24:57:
    BIM-LISTA

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m26038997.html

• Svar på tråden ~~~~ BIM V. 43 ~~~~
  • fraggla

Tac för alla kramar jag slänger en massa kramar tebax..

Hmm jag har BIM idag ingen mens än så länge och jag som testat minus hallllåååååå om nu tantjäkeln ska komma så kom då... nää nu ska kroppen jävlas och den ska komma senare.. blää säger jag bara...

kram fraggla

• fraggla

Ska tillägga att jag är på dag 30 idag jag har aldrig fått mensen senare än på just dag 30 ... dumma kropp.. jaja dagen är inte slut ännu ..

• skruttis11
    fraggla skrev 2007-10-28 08:22:18 följande:
    Tac för alla kramar jag slänger en massa kramar tebax..Hmm jag har BIM idag ingen mens än så länge och jag som testat minus hallllåååååå om nu tantjäkeln ska komma så kom då... nää nu ska kroppen jävlas och den ska komma senare.. blää säger jag bara...kram fraggla
    *kramar om* men du vännnen du kanske är en låghormonare

här är de ingen mens heller O.o jag blir knäpp på detta va testet ett + eller inte O.o men nu väntar jag tills i möra å testar igen
    **älskar mina barn evelina & kevin
  • fraggla

Skruttis

Det dumma är att jag förra gången jag var gravid plussade på BIM - 1 så jag tror inte jag är låghormonare..

Det verkar som CB är dum bara visar minus jag håller på ditt preg jag jag testade ju igår med cb oxå

sen kan jag tillägga att jag har en massa vita flytningar och svag mensvärk...suck läste att om man inte har haft ÄL så kan mensen bli sen och sparsammare pluss mindre ont och jag har bara svag mensvärk inte så stark som jag brukar så jag lovar att det är där problemet ligger...

kram fraggla

• skruttis11
    fraggla skrev 2007-10-28 08:37:22 följande:
    SkruttisDet dumma är att jag förra gången jag var gravid plussade på BIM - 1 så jag tror inte jag är låghormonare..Det verkar som CB är dum bara visar minus jag håller på ditt preg jag jag testade ju igår med cb oxå sen kan jag tillägga att jag har en massa vita flytningar och svag mensvärk...suck läste att om man inte har haft ÄL så kan mensen bli sen och sparsammare pluss mindre ont och jag har bara svag mensvärk inte så stark som jag brukar så jag lovar att det är där problemet ligger...kram fraggla
    hmmm O.o jaaa men fraggla jag håller endå tummarna för dig hehe

mkt vattniga flytningar d ehar jag å ilande i ländryggen ner mot höfterna bröstvårtorna e känsliga men jag vet inte va jag ska tro

vilket försök är ni på?
  • fraggla

Vi är tyvärr på försök nr 9 efter vårat MA vi fick i februari men det är över ett år sedan jag slutade med p-piller...

själva då??? inte lika länge hoppas jag ..

kram fraggla

• Lillkurre

Hej igen! Testomanen här!! Testade med CB imorse (jag älskar tydligen att bränna pengar på gravtest) o det visade starkt plus på BIM +1. Skönt, jag är verkligen gravid. Nu vill jag bara att sju veckor ska gå fort så man kan pusta ut liiiite.

Ja kommer hänga kvar här o kolla hur det går för alla. Åsså hoppar jag över till tråden Lirre rekommenderade.

Kramar o lycka till till alla!!!

• skruttis11
    fraggla skrev 2007-10-28 09:09:32 följande:
    Vi är tyvärr på försök nr 9 efter vårat MA vi fick i februari men det är över ett år sedan jag slutade med p-piller...själva då??? inte lika länge hoppas jag ..kram fraggla
    uu va jobbigt med MA *kram*

vi är på försök nr 7
    Lillkurre skrev 2007-10-28 09:11:53 följande:
    Hej igen! Testomanen här!! Testade med CB imorse (jag älskar tydligen att bränna pengar på gravtest) o det visade starkt plus på BIM +1. Skönt, jag är verkligen gravid. Nu vill jag bara att sju veckor ska gå fort så man kan pusta ut liiiite. Ja kommer hänga kvar här o kolla hur det går för alla. Åsså hoppar jag över till tråden Lirre rekommenderade. Kramar o lycka till till alla!!!
    Grattis vännen
Svar på tråden ~~~~ BIM V. 43 ~~~~