• Bebis igen

~~~~ BIM V. 43 ~~~~

Har inte ens fått tanten än men vet att den är på gång!

Startar en ny tråd för oss som har BIM v. 43 redan nu..... välkomna!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-22 07:24:57:
    BIM-LISTA

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m26038997.html

• Svar på tråden ~~~~ BIM V. 43 ~~~~
  • snuttan1

Här är ännu en som plussat! TJOHO! Testade imorse på BIM +1 eller 2 och fick ett plus direkt. Gick på första försöket. Det blir en julibebis. Jaha, man får väl flytta till medlemsgrupper eller nåt - känner mig helt snurrig. Många lycka till åt alla er som plussat och kramar och fortsätt kämpa på till er andra.

BIM V. 43
    Måndag 22/10: annlund, Cindy89, Jooonanna, PreciousDivine (4)

Tisdag 23/10: MabyeBaby, Pellan85, Vildhallon (3)

Onsdag 24/10: Ankeninni, Joss79 nr 2 (2)

Torsdag 25/10: ms jenna, Litenbebbe08, två blir tre(3)

Fredag 26/10: Björnbäret76, Astrud, almafa, creampuff (4)

Lördag 27/10: skruttis11, Längtande83a, tussan72, Snuttiz83 (4)

Söndag 28/10: fraggla, ceropegia, Fager, L81, Liam och Elliot, skrutt snutt (6)

Antal som borde bli gravida: 59 x 0,2= 11.8 st

Antal kvar på listan: 26
    GRAVIDA (13):
    JagL8
    Lejonsjäl
    Fru SEDH
    Myran81
    Lirre
    Lillkurre
    yellow
    julias mamma
    smyg
    babyontheway
    Ffiiaa
    två blir tre
    snuttan1

INTE GRAVID (21): hysteria, MomOfSweden, tomcar1, Fru HH, Pepparkakan06, Pumafox, Greatmother, Humlan2, marengski, lillstrumpa99, goshheidi, bebis igen, 79Anna ,Lollo1977, jessi32, Fialia, Lillatroll, FiaFlorist, mammiiie, Hannah81, zezziz, Röda Humlan , Miniluvan

• Lirre

snuttan:

Kolla längre upp så finns det en juli tråd... grattis.

Lirre, mamma till ღ Agnes 1½ år ღ
  • dalkulla86

Plussade idag på dag 31, BIM+3!!

BIM V. 43
    Måndag 22/10: annlund, Cindy89, Jooonanna, PreciousDivine (4)

Tisdag 23/10: MabyeBaby, Pellan85, Vildhallon (3)

Onsdag 24/10: Ankeninni, Joss79 nr 2 (2)

Torsdag 25/10: Litenbebbe08, två blir tre(2)

Fredag 26/10: Björnbäret76, Astrud, almafa, creampuff (4)

Lördag 27/10: skruttis11, Längtande83a, tussan72, Snuttiz83 (4)

Söndag 28/10: fraggla, ceropegia, Fager, L81, Liam och Elliot, skrutt snutt (6)

Antal som borde bli gravida: 59 x 0,2= 11.8 st

Antal kvar på listan: 25
    GRAVIDA (14):
    JagL8
    Lejonsjäl
    Fru SEDH
    Myran81
    Lirre
    Lillkurre
    yellow
    julias mamma
    smyg
    babyontheway
    Ffiiaa
    två blir tre
    snuttan1
    ms jenna

INTE GRAVID (21): hysteria, MomOfSweden, tomcar1, Fru HH, Pepparkakan06, Pumafox, Greatmother, Humlan2, marengski, lillstrumpa99, goshheidi, bebis igen, 79Anna ,Lollo1977, jessi32, Fialia, Lillatroll, FiaFlorist, mammiiie, Hannah81, zezziz, Röda Humlan , Miniluvan

• snuttan1

Grattis ms jenna! Det verkar bli fasligt mångasommarbebisar; JÄTTEKUL! Lycka till!

• Sousou

hej skruttis11,gjorde du ett test med Preg som visade svagt+?
    Jag tycker du ska lita på den, för jag har använt preg när jag var gravid med min son, jag gjorde testet 1 dag innan BIM och det visade ett svagt +. Igår köpte jag CB och testade mig det var-. Men fortfarande ingen mens..(la av med trionetta28i slutet på sept). Jag har läst här på familjeliv att CB kräver högt hcg och därför kan den visa - när andra visar +. Men preg är pålitligt om du nu är säker på att du såg ett svagt +.
    Jag är på dag 30 efter sista mens med piller..så vet ej riktigt när min BIM är jobbigt..att vänta.

• fraggla

Grattis till alla plussare

Jag blir tokig ingen mens ... jag hoppas mitt cb test oxå var minus för att jag testade för tidigt... suck kan inte mensen bara komma om den ska göra det blir ju TOKIG av detta...

kram fraggla

• skruttis11
    Sousou skrev 2007-10-28 09:48:37 följande:
    hej skruttis11,gjorde du ett test med Preg som visade svagt+?Jag tycker du ska lita på den, för jag har använt preg när jag var gravid med min son, jag gjorde testet 1 dag innan BIM och det visade ett svagt +. Igår köpte jag CB och testade mig det var-. Men fortfarande ingen mens..(la av med trionetta28i slutet på sept). Jag har läst här på familjeliv att CB kräver högt hcg och därför kan den visa - när andra visar +. Men preg är pålitligt om du nu är säker på att du såg ett svagt +.Jag är på dag 30 efter sista mens med piller..så vet ej riktigt när min BIM är jobbigt..att vänta.
    heeej ja jo jag vill jue verkligen hoppas men min bild på mitt + ligger lite längre upp i tråden möjligt på andra sidan åsså du kan jue titta
    **älskar mina barn evelina & kevin
  • dalkulla86

TACK snuttan1!! Känns overkligt! Förstår nog om några veckor vad som har hänt!

Grattis själv!

• oskarzakknikkis mamma

hej tjejjer... ja kollar in här då och då men tror ja flyttar över i juli tråden nu!!!!

stor lycka till kram till alla! tänker på er! hoppas vi ses i juli tråden!!

herregud vilken känsla ja ska bli 3 barns mamma!! miche jag älskar dig.....
Svar på tråden ~~~~ BIM V. 43 ~~~~