• Bebis igen

~~~~ BIM V. 43 ~~~~

Har inte ens fått tanten än men vet att den är på gång!

Startar en ny tråd för oss som har BIM v. 43 redan nu..... välkomna!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-22 07:24:57:
    BIM-LISTA

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m26038997.html

• Svar på tråden ~~~~ BIM V. 43 ~~~~
  • mammiiie

jag ska testa mig imorgonbitti igen, inget plus då så måste jag ta p-piller i 3 dar, så jag slipper den i helgen då jag ska på lite äventyr som man helst vill slippa ha mens då...OM den nu skulle dyka upp då!

• Lillkurre

Kära Fru HH: kan bara meddela att ja tror att din mens är sajko pga att du ammar. Min cykel blev inte regelbunden förren jag slutade amma helt.

Kram från en lycklig men vettskrämd lillkurre!

Fru HH skrev 2007-10-24 21:04:27 följande:

HEEEJ!! Jodå, surt med mens men det är ingen fara med mig. Det är är/var bara andra försöket för oss så jag ska inte klaga. Men det är ju lite oroväckande att mesen kommer för TIDIGT tror det bara är kroppen som håller på o ställer in sig, jag ammar ju lite fort. så det kan ju rubba cykeln. Tror på en fin o regelbunden cykel nu o sen ett fint + i januari eller så Men för din del håller jag tummarna för ett + i morgon bitti. *hoppas hoppas* Kikar in kring 08 har du testat då? KRAM
  • yellow

lillkurre:: du har oxå haft mf om jag fattat rätt?? jag ahde mf i agusti och detta är vårt första fösök!

• Lillkurre

Jag tror jag hade ett supertidigt missfall i typ v.5. Jag testade svagt positivt på kvällen o skulle åka o köpa ett till gravtest som jag skulle ta på morron efter för att vara säker. På väg till affären fick jag mens!! Måste ha varit ett missfall. Jag blödde mycket men det gör jag jämt, men grejen var att blödningen lixom tog om efter sex dagar. Skitkonstigt, men nu är jag ju nervis att samma sak ska hända igen. Suck!! Jag har ju testat en o en halv vecka tidigare den här ggn.

• Lillkurre

Det var i juli och vi hade inte ens försökt att skaffa barn då. Denna ggn är det dock vårt andra försök.

• yellow

lillkurre:: ok då e jag me! ja va e bäst att inte veta eller veta..jag ahde nog hälst inte vela vet om jag hade ett mf tidigt så d va svårt att veta om d va mens elelr mf

• Snuttiz83

fick svagt pos i morse... men ska testa om mejj imorn på morgonen

• yellow

snuttiz83:: men vilka tester kör du med..du vet att testlagrets ger inte starka utslag även om du e gravid..har du ingen bild??

Svar på tråden ~~~~ BIM V. 43 ~~~~