• Bebis igen

~~~~ BIM V. 43 ~~~~

Har inte ens fått tanten än men vet att den är på gång!

Startar en ny tråd för oss som har BIM v. 43 redan nu..... välkomna!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-22 07:24:57:
    BIM-LISTA

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m26038997.html

• Svar på tråden ~~~~ BIM V. 43 ~~~~
  • Jessi32

Har mensvärk och blödning BIM +1, tar bort mig från listan.

BIM V 43
    Måndag 22/10: annlund, Cindy89, Jooonanna, PreciousDivine (4)

Tisdag 23/10: Fialia, julias mamma, MabyeBaby, mammiiie, Pellan85, Vildhallon (6)

Onsdag 24/10: FiaFlorist, Ankeninni, Joss79 nr 2 (3)

Torsdag 25/10: smyg, Miniluvan, ms jenna, Litenbebbe08, två blir tre,yellow(6)

Fredag 26/10: Björnbäret76, Astrud, almafa, creampuff (4)

Lördag 27/10: Röda Humlan, skruttis11, zezziz, Längtande83a, tussan72, Snuttiz83 (7)

Söndag 28/10: fraggla, Lillatroll, ceropegia, Fager, Hannah1981, L81, Liam och Elliot, Ffiiaa, skrutt snutt (10)

Antal som borde bli gravida: 60 x 0,2= 12 st

Antal kvar på listan: 41

GRAVIDA(5):
    JagL8
    Lejonsjäl
    Fru SEDH
    Myran81
    Lirre
    Lillkurre

INTE GRAVID (13): hysteria, MomOfSweden, tomcar1, Fru HH, Pepparkakan06, Pumafox, Greatmother, Humlan2, marengski, lillstrumpa99, goshheidi, bebis igen, 79Anna ,Lollo1977, jessi32

• Fialia

fick mensen idag =(...tar bort mig från listan...

BIM V 43
    Måndag 22/10: annlund, Cindy89, Jooonanna, PreciousDivine (4)

Tisdag 23/10:julias mamma, MabyeBaby, mammiiie, Pellan85, Vildhallon (5)

Onsdag 24/10: FiaFlorist, Ankeninni, Joss79 nr 2 (3)

Torsdag 25/10: smyg, Miniluvan, ms jenna, Litenbebbe08, två blir tre,yellow(6)

Fredag 26/10: Björnbäret76, Astrud, almafa, creampuff (4)

Lördag 27/10: Röda Humlan, skruttis11, zezziz, Längtande83a, tussan72, Snuttiz83 (7)

Söndag 28/10: fraggla, Lillatroll, ceropegia, Fager, Hannah1981, L81, Liam och Elliot, Ffiiaa, skrutt snutt (10)

Antal som borde bli gravida: 60 x 0,2= 12 st

Antal kvar på listan: 40

GRAVIDA(5):
    JagL8
    Lejonsjäl
    Fru SEDH
    Myran81
    Lirre
    Lillkurre

INTE GRAVID (14): hysteria, MomOfSweden, tomcar1, Fru HH, Pepparkakan06, Pumafox, Greatmother, Humlan2, marengski, lillstrumpa99, goshheidi, bebis igen, 79Anna ,Lollo1977, jessi32, Fialia

• goshheidi

Hmmmm....det kom bara pyttelite blod sen...jag måste kanske sätta mitt namn tillbaka i listan. :) :) :) :) Men jag återkommer imorgon(!) Nu ska jag hem å laga mat, gå till gymet m.m. m.m m.m.

• PreciousDivine

Fler än jag som springer på toa en gång i kvarten för att titta om mensen kommit? Jag hatar den där nervösa känslan när man ska torka sig. Än så länge ingen mens iaf, BIM+3
    Kan det inte snabbt bli typ BIM+6 eller så så att man kan börja hoppas på allvar?!

• fraggla

Jag var hos en person när jag bodde i visby som har förmågan att se vad man varit i tidigare liv pluss att hon ser om man tex har en skyddsängel sen läste hon av auror och dyligt .. jag var skeptisk innan men människan som jag aldrig träffat förut kunde av att läsa av min aura berätta exakt vem jag var hur jag tänkte och upplevde saker hon sa bla till mig att hon kände att jag har en svår relation till min far och det har jag och alltid haft.. hon sa då bla att hon kunde se mig gnugga näsa med ett litet barn men att jag hade många hinder att ta mig över innan jag var där.. det läskiga är att jag har haft många vändningar och tuffa tider i mitt liv sen dess... hoppas hon har rätt och att det lilla barnet är mitt egna....

Jag har nämligen inte fått mina spottings ännu som jag alltid har dagarna innan mens så kanske kanske.. men jag är helt inställd på mens så vi får se...

kram fraggla

• skruttis11

ingen mens i siktet bara almänt ont i ryggen blääää hoppas hoppas att de inte är mensen som är på Intågande

GRATTIS alla till +en

• två blir tre

Ingen mens ännu..men känner som jag gjort de senaste tre dagarna att den kommer vilken minut som helst. Är på BIM+1 imån.Dessutom redan tjuvtestat i eftermiddags med babyornot sticka som visade negativt..Hade det varit "nått" hade den nog gett utslag vid detta laget..eller vad tror ni?? Måste man ha morgonurin..?

• mammiiie

sticker/stramar till vänster i livmodern nu, så nu är nog mensen på ingång! :\

Svar på tråden ~~~~ BIM V. 43 ~~~~