• Bebis igen

~~~~ BIM V. 43 ~~~~

Har inte ens fått tanten än men vet att den är på gång!

Startar en ny tråd för oss som har BIM v. 43 redan nu..... välkomna!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-22 07:24:57:
    BIM-LISTA

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m26038997.html

• Svar på tråden ~~~~ BIM V. 43 ~~~~
  • Myran81

Grattis alla som plussat, vi som plussade v.43 har startat en tråd inne på Gravid "BF runt 2 juli" välkomna.

Lycka till ni som inte plussat, det kommer.

Bebis igen
    Jag som verkligen trodde att du var gravid, ja ja då får ni mysa varannan dag då som du skriver, det gjorde vi och det funkande här Lycka till

• fraggla

Bebis igen

NÄÄÄÄÄÄÄÄJJJJJJJJJJJEEEEEE du skulle ju vara gravid det hade vi ju bestämt .. tråkigt det där med att du fick ett spökstreck då får man ju upp förhoppningarna... men du har i alla fall en glad karl..det är inte illa ...

Tack alla för uppmuntrande ord..
    Jag ska försöka sluta tänka så .. det är klart vi alla plussar en vacker dag..

kram fraggla

• Lollo1977

i går kväl bim -2 kom tanten på besök suck!!

Verkligen GRATTIS till er alla som lyckas

BIM v 43
    Måndag 22/10: annlund, Cindy89, Jooonanna, PreciousDivine (4)

Tisdag 23/10: Fialia, julias mamma, MabyeBaby, mammiiie, Pellan85, Vildhallon (6)

Onsdag 24/10: FiaFlorist, Ankeninni, jessi32, Joss79 nr 2 (4)

Torsdag 25/10: smyg, Miniluvan, ms jenna, Litenbebbe08, två blir tre,yellow(6)

Fredag 26/10: Björnbäret76, Astrud, almafa, creampuff (4)

Lördag 27/10: Röda Humlan, skruttis11, zezziz, Längtande83a, tussan72, Snuttiz83 (7)

Söndag 28/10: fraggla, Lillatroll, ceropegia, Fager, Hannah1981, L81, Liam och Elliot, Ffiiaa, skrutt snutt (10)

Antal som borde bli gravida: 60 x 0,2= 12 st

Antal kvar på listan: 42

GRAVIDA(5):
    JagL8
    Lejonsjäl
    Fru SEDH
    Myran81
    Lirre
    Lillkurre

INTE GRAVID (12): hysteria, MomOfSweden, tomcar1, Fru HH, Pepparkakan06, Pumafox, Greatmother, Humlan2, marengski, lillstrumpa99, goshheidi, bebis igen, 79Anna ,Lollo1977

Hemligt att vi försöker med syskon..
  • Lollo1977

I går fick jag för mig att spå mig med tarot på skoj.... Skickade i väg via sms och fick då svar innon 2 tim.

Hon skrev att jag kommer bli gravid 2009 =) Hoppas hon har rätt .......

Jag skulle äta omega 3, 6, och 9 också.. he he..

Lycka till tjejer.....

Hemligt att vi försöker med syskon..
  • Tjofsen
    Lollo1977: Den spåtanten ska du INTE bry dig om. HOn har helt fel. Du kommer få en pojke SENAST den 18 december 2008 - så är det bara!
  • Tjofsen
    Lollo1977: Jag ser att den 18 december 2008 är din pojke ca 3 månader gammal.....så då borde du ha BF kring september....
  • Tjofsen
    Lollo1977: Eller du.....det är nog december detta år......då blir det ju BF sept. 2008...Ibland är min intuition rörig. Så den 18 december detta år är du troligtvis gravid.....
  • yellow

har bim idag och har inget test hemma ingen mens iaf

tjofsen:: e du spå tant elelr roar du dig lite bara

• yellow

lillkurre:: GRATTISSSSSS!!!! åh va kul!!

• 79Anna

Tjofsen, kan du spå? Eller hur kom du fram till när Lollo1977 skulle få en pojk?

Svar på tråden ~~~~ BIM V. 43 ~~~~