• Bebis igen

~~~~ BIM V. 43 ~~~~

Har inte ens fått tanten än men vet att den är på gång!

Startar en ny tråd för oss som har BIM v. 43 redan nu..... välkomna!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-22 07:24:57:
    BIM-LISTA

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m26038997.html

• Svar på tråden ~~~~ BIM V. 43 ~~~~
  • Lillkurre

Vad har du o Myran81 för symptom? Jag är för lat för att öeta upp dom

yellow skrev 2007-10-24 21:51:40 följande:
    MYRAN81:: jasså..va spännande d vart för mig nu! prata me en kompis idag som hade precis som jag dagarna innan d kom ett tydligt + och du me..får hoppas på samma här då
  • PreciousDivine

Åh, jag vill inte ha mens! Känns som om jag kommer få det när som helst men jag har haft denna mensvärk lite väl länge nu, flera dagar. Brukar bara få det dagen innan eller samma dag som jag får mens. Någon annan som har det så? Eller som har haft det så och var gravid? Ge mig hopp!

Ja, jag är jätteduktig på att vara skengravid :)

• Jessi32

Jag har haft mensvärk i 5-7 dagar nu och har BIM idag och har inte fått någon mens..brukar också bara mensvärk samma dag eller dagen innan...detta är lite som träningsvärk denna gången tycker jag...annars brukar det hugga till och ryggen brukar också ömma...men inget denna gången...testade CB - idag

• yellow

lillkurre:: nä vi har fått svagt + så svagt att d bara syns i visst ljus men ändå i alla vinklar då..haha! myran81 plussade starkt nåra dar senare och lika så en kompis! symptomerna tänker jag inte änns dra upp för man inbillar isg nog en del oxå..vill inte änns känna efter ..är jag gravid så e jag annars inte..så jobbigt att spekulera!!

• Lillkurre

Ohhhh! Ja älskar att spekulera! Jag har oxå fått svagt på stickan men efter det har jag även fått att det inte syns alls. Ska testa imorronbitti igen på BIM-2. Syns inget då skiter jag iallt o anser mej icke på smällen!!

yellow skrev 2007-10-24 23:05:38 följande:
    lillkurre:: nä vi har fått svagt + så svagt att d bara syns i visst ljus men ändå i alla vinklar då..haha! myran81 plussade starkt nåra dar senare och lika så en kompis! symptomerna tänker jag inte änns dra upp för man inbillar isg nog en del oxå..vill inte änns känna efter ..är jag gravid så e jag annars inte..så jobbigt att spekulera!!
  • marengski

Min mens kom också lite för tidigt...

Fru HH skrev 2007-10-24 21:04:27 följande:
    HEEEJ!! Jodå, surt med mens men det är ingen fara med mig. Det är är/var bara andra försöket för oss så jag ska inte klaga. Men det är ju lite oroväckande att mesen kommer för TIDIGT tror det bara är kroppen som håller på o ställer in sig, jag ammar ju lite fort. så det kan ju rubba cykeln. Tror på en fin o regelbunden cykel nu o sen ett fint + i januari eller så Men för din del håller jag tummarna för ett + i morgon bitti. *hoppas hoppas* Kikar in kring 08 har du testat då? KRAM
  • Lillkurre

Jag har plussat!!!
    Kan inte tro det är sant! Jag är så trött att jag håller på att falla isär, men vem kan gå o sova nu? Jag börjar åtta o slutar 18.30. Bara det.....

Jag är superlycklig men det värsta är att nu kommer den nya fasen vånda. Kuta på toa o kolla efter blod stup i kvarten, rädd för att det ska vara nåt fel på barnet mm.

Här är mina symptom jag haft mellan ÄL o BIM.

Först o främst hade jag en ruggig ägglossning, gjorde skitont osså hade jag de typiska flytningarna. Några dagar efter kände jag som små stick i livmodern. Sen har jag haft mensvärk av o till i nån timma i stöten. Känns som mensen är på g. Senaste kvällarna har jag varit svullen som en gris o sett höggravid ut. Dock inte nå inte ont i titsen alls. Varför kan de inte bli svullna o stora? Näää, de hänger som taxöron!

Nu är jag skiträdd för missfall, tror jag haft det en gång eftersom jag plussade svagt o sen fick mens.

Kram till alla!!!!!

• Lillkurre

Uppdaterar

BIM v 43
    Måndag 22/10: annlund, Cindy89, bebis igen, Jooonanna, PreciousDivine (5)

Tisdag 23/10: Fialia, julias mamma, MabyeBaby, mammiiie, Pellan85, Vildhallon (6)

Onsdag 24/10: FiaFlorist, Ankeninni, jessi32, Joss79 nr 2 (4)

Torsdag 25/10: smyg, Miniluvan, ms jenna, Litenbebbe08, två blir tre,yellow(6)

Fredag 26/10: Björnbäret76, Lollo1977, Goshheidi, Astrud, almafa, creampuff, 79Anna(7)

Lördag 27/10: Röda Humlan, skruttis11, zezziz, Längtande83a, tussan72, Snuttiz83 (7)

Söndag 28/10: fraggla, Lillatroll, ceropegia, Fager, Hannah1981, L81, Liam och Elliot, Ffiiaa, skrutt snutt (10)

Antal som borde bli gravida: 60 x 0,2= 12 st

Antal kvar på listan: 45

GRAVIDA(5):
    JagL8
    Lejonsjäl
    Fru SEDH
    Myran81
    Lirre
    Lillkurre

INTE GRAVID (10): hysteria, MomOfSweden, tomcar1, Fru HH, Pepparkakan06, Pumafox, Greatmother, Humlan2, marengski, lillstrumpa99

• goshheidi

Tanten kom på besök iadg. Lika punktlig som vanligt:( *bryter ihop i enorm sorg*

Lycka till alla ni andra!

Uppdaterar

BIM v 43
    Måndag 22/10: annlund, Cindy89, bebis igen, Jooonanna, PreciousDivine (5)

Tisdag 23/10: Fialia, julias mamma, MabyeBaby, mammiiie, Pellan85, Vildhallon (6)

Onsdag 24/10: FiaFlorist, Ankeninni, jessi32, Joss79 nr 2 (4)

Torsdag 25/10: smyg, Miniluvan, ms jenna, Litenbebbe08, två blir tre,yellow(6)

Fredag 26/10: Björnbäret76, Lollo1977, Astrud, almafa, creampuff, 79Anna(7)

Lördag 27/10: Röda Humlan, skruttis11, zezziz, Längtande83a, tussan72, Snuttiz83 (7)

Söndag 28/10: fraggla, Lillatroll, ceropegia, Fager, Hannah1981, L81, Liam och Elliot, Ffiiaa, skrutt snutt (10)

Antal som borde bli gravida: 60 x 0,2= 12 st

Antal kvar på listan: 45

GRAVIDA(5):
    JagL8
    Lejonsjäl
    Fru SEDH
    Myran81
    Lirre
    Lillkurre

INTE GRAVID (10): hysteria, MomOfSweden, tomcar1, Fru HH, Pepparkakan06, Pumafox, Greatmother, Humlan2, marengski, lillstrumpa99, goshheidi

• Lillkurre

Stackars dej marengski! Tantjäkel!! Tvi tvi tvi!

Svar på tråden ~~~~ BIM V. 43 ~~~~