• Bebis igen

~~~~ BIM V. 43 ~~~~

Har inte ens fått tanten än men vet att den är på gång!

Startar en ny tråd för oss som har BIM v. 43 redan nu..... välkomna!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-22 07:24:57:
    BIM-LISTA

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m26038997.html

• Svar på tråden ~~~~ BIM V. 43 ~~~~
  • Fiaflorist

Tjofsen, det lät ju intressant de där....
    Får man be om att du kollar mina möjligheter, har BIM+1 idag nämligen

• marengski
    Fru HH skrev 2007-10-25 08:37:39 följande:
    Lillkurre: Ett stort GRATTIS!!  Underbart jätte kul!marengski: Åh, surt med mens Hur mycket för tidigt kom din mens? Har du några funderingar på varför? Jag vill ju så gärna bara få en klockren förklaring med hormoner och allt på varför det blir så här konstigt...Bebis igen:  Nä! *kram*Jag kommer väl inte ens hamna på samma lista som er andra denna månad om det fortsätter så här, men jag hänger med er ändå... Vet ju ändå inget BIM innan jag har haft ÄL iom min konstiga cykel...
    Den kom ca 2 dagar tidigare än vanligt. Så inte så jättetidigt... Har ingen aning om varför. Den har helt annan konsistens än vanligt också, utan att gå in på några detaljer...
  • oskarzakknikkis mamma

ingen mens idag heller, hm trodde ja skulle få den igår men icke!!
    och inte orkar ja mig ner till apoteket heller idag! så får väl vänta till imorn i alla fall!!
    gubben åker till tyskland imorn så vore ju kul att skicka ett mms till honom med ett plus på!!

• Tjofsen

Oj, vad många som vänder sig nu till mig i egenskap av att jag får små "visioner" eller "känslor" ibland.

Jag är absolut ingen spådam eller något sådant. Ibland händer det bara att jag får upp känslor och eventuellt namn och händelser.

Exempel: Jag och en kollega på ett jobb stod och pratade om lunch. Hon skulle köpa på McDonalds och jag frågade om hon inte kunde köpa till mig också. Jag skrev ner på en lapp vad jag ville ha och så skrev jag längst ner: Gå försiktigt!!

När hon kom tillbaka sa hon: VARFÖR skrev du så?
    Jag ville inte bli knäppförklarad så jag sa liksom ingenting. Så berättade hon att vanligtvis springer hon alltid och far in där ....men nu hade hon läst på lappen och tänkte "va?? ok!" så hon hade gått lungt. TUR var det, berättade hon för de hade svabbat golvet precis och hade hon sprungit hade hon garanterat dragit på rumpan. En tjej gjorde det nu (hon hade ju inte fått nån varning från mig).

Såna saker dyker upp. Eller en obehagskänsla och ett namn.  Någon dag senare får man reda på att den avlidit. (De förnimmelserna är INTE roliga).

Men jag kan tyvärr inte svara på när ni ska få barn. Men jag lovar att säga till om jag får upp något.

• PreciousDivine

GRATTIS LILLKURRE!!!

Och bättre lycka nästa gång till er andra!

Nu är jag på bim+3 och ingen mens trots mensvärk i flera dagar. Idag är det iof lite lugnare, brukar sätta igång på kvällen. Jag vågar inte testa mig ännu, vill inte få upp förhoppningarna. Är jag gravd så kommer jag vara det imorgon också :)

• Lollo1977
    Tjofsen skrev 2007-10-25 11:16:33 följande:
    Lollo1977: Eller du.....det är nog december detta år......då blir det ju BF sept. 2008...Ibland är min intuition rörig. Så den 18 december detta år är du troligtvis gravid.....
    Oh tack va glad jag blir hoppas du har rätt..

När jag för en pendel över handleden visar den 5 grav.
    Har 1 son + 2 MF sen visar den på 2 pojkar till he he...

Tycker de är spännande med spådomar =)
    Hemligt att vi försöker med syskon..
  • Pellan85

Fick lite lite brun flytning igår kanske är det mensen som är på g=( Hoppas inte det iaf testade i lördags men fick minus.

BIM v 43
    Måndag 22/10: annlund, Cindy89, Jooonanna, PreciousDivine (4)

Tisdag 23/10: Fialia, julias mamma, MabyeBaby, mammiiie, Pellan85, Vildhallon (6)

Onsdag 24/10: FiaFlorist, Ankeninni, jessi32, Joss79 nr 2 (4)

Torsdag 25/10: smyg, Miniluvan, ms jenna, Litenbebbe08, två blir tre,yellow(6)

Fredag 26/10: Björnbäret76, Astrud, almafa, creampuff (4)

Lördag 27/10: Röda Humlan, skruttis11, zezziz, Längtande83a, tussan72, Snuttiz83 (7)

Söndag 28/10: fraggla, Lillatroll, ceropegia, Fager, Hannah1981, L81, Liam och Elliot, Ffiiaa, skrutt snutt (10)

Antal som borde bli gravida: 60 x 0,2= 12 st

Antal kvar på listan: 42

GRAVIDA(5):
    JagL8
    Lejonsjäl
    Fru SEDH
    Myran81
    Lirre
    Lillkurre

INTE GRAVID (12): hysteria, MomOfSweden, tomcar1, Fru HH, Pepparkakan06, Pumafox, Greatmother, Humlan2, marengski, lillstrumpa99, goshheidi, bebis igen, 79Anna ,Lollo1977

• yellow

ska göra ett test ikväll när mannen kommer hem med test efter jobbet..spännande har en stark känsla av att jag e gravid och den bara skölde över mig idag den känslan...

• yellow

hur går d för er andra som har bim idag??

• oskarzakknikkis mamma
    Tjofsen Offline

vad kusligt!!
    om ja kunde "känna" av saker så skulle jag bara vilja känna roliga saker!!
Svar på tråden ~~~~ BIM V. 43 ~~~~