• Anmäld

Tycker du om MAX hamburgare?

Äntligen kom MAX till Borås och ÄNTLIGEN fick man maka på dom omtalade goda hamburgarna....men dom smakade ju SKIT! Och blev väldigt förvånad och trodde jaja det va väll bara en dålig hamburgare som jag fick och åkte dit en gång till men det smakade ju samma SKIT. Fy fan för MAX säger jag bara!

• Svar på tråden Tycker du om MAX hamburgare?
  • presens konjunktiv

Vegoburgaren är mycket godare på Max än någon annanstans.

Give me ambiguity - or give me something else.
  • Atamon

Jag tycker att Max gör goda hamburgare, men att det är för mycket dressing. Men det tycker jag om de flesta hamburgersorter iofs.

• Mogika

nja.. är inte så förtjust i maxs burgare.. inte i burger kings heller för den delen..

Vi ska bli mamma och pappa!
  • Sandrah85

Vegburgaren är sååååå jävla god där så det är tur att MAX inte finns i denna stad för då hade jag vart där jämt :D

♥ Gos i magen ♥
  • silhuett

Tycker de är okej. Smakar ungefär som McD tycker jag.. Burger King är godast

• Åsa Ystad

Tycker de är sådär. Blev också besviken!

• mjuik

Veg-burgaren på Max är löjligt god.
    Tyvärr har de inte goda pommes frites.

• Sani

Håller HELT med trådstartaren. Total överskattade! Själva burgaren har någon riktigt konstig bismak..
    Fattar inte alls hypen kring MAX. Både BK, McDonalds och Sibylla är mycket bättre.

• BabyEm

Max Low carb burgare är helt suverän. Har alldrig ätit nån godare hamburgare. Den är serverad i ett salladsblad istället för bröd. Jag tänker INTE på vad jag äter alltså äter den inte för att den är nyttigare utan för att den är helt underbar.
    Ser as-äcklig ut men ni måste bara prova den!

Svar på tråden Tycker du om MAX hamburgare?