• Mia med 2

Lidköping med D

Äntligen en tråd för oss Lidköpingsbor.

Har märkt att vi är en hel del föräldrar, gravida eller barnlösa som finns här inne.
    Här kan vi samla oss och diskutera allt mellan himmel och jord, bestämma plats och tid för fikor m.m. Det fikas ju en hel del i stan.

Var inte blyga utan känn er som hemma

Mia, mamma till Romeo 050602 & Leia 070507
  • Svar på tråden Lidköping med D
  • Isak O Emilias mamma

Miccca.: Ok då vet ja...

Då måste man leta fram lite kläder då om man ska te stan...

Blev ni andra mycket större andra grav?

• Mia med 2

isak: ja, och sen mycket svårare att bli av med skiten sen oxå. *suck*

• elia82

Isak:
    Ja, jag blev mkt större andra grav. När jag födde Samuel i v 35 hade jag gått upp 21 kg och när jag födde Alicia i v 39 hade jag gått upp 18 kg.
    Kommer du till mia på fredag?

Alicia 041214 och Samuel 061128
  • Isak O Emilias mamma

Clem: faan då vill ju ha bort mitt med en gång..

elia: oj då.. har bara gått upp 5 kilo än men magen är ju dubbelt så stor denna gång..
    nää kommer nog inte till Mia på fredag tror inte dte i alla fall...

Isak världens bästa unge
  • Miccca

clem: klart du kan få provköra vrå¨låket men jag e inte jättenöjd med färgen på liggdelen, men jag har en svart också så jag får väl byta till den sen

isak: jag gick upp 12kg med amelia, å 7kg med vilmer men magen var mkt större denna gången. Å det e mkt svårare att få bort den denna gången blääää för en mage som känns som en dubbel sats med kanelbulle deg hhahha

~Amelia o5o9o5 o Vilmer o7o91o~
  • Camilla86

hej hej va snällt
    hur blir det på torsdag tänkte kolla om vi skulle gå fram tillsammans till fikat??

Clemenza skrev 2007-11-20 19:23:41 följande:
    camilla: får se om jag tar vår bil eller om per skulle skjutsa ut mej, annars kan du åka med mej ut
    Liam våran älskling
  • Isak O Emilias mamma

Miccca: Ok.. jaja då vet ja ju vad ja har att vänta mig...ska börja röra på mig direkt... fast det är la svin kallt vid det laget så .... vi ska ju skaffa en ny hund när bebisen kommit så får la hoppas vi gör det så snart som möjligt!!!!

Isak världens bästa unge
  • Mia med 2
    En lista på oss som kommer på tacokvällen:
    Mia (finare så)
    Camilla
    Marie
    Melina07 (min kompis)
    Micaela
    Jennie W
    Jennie T
    Johanna (en kompis till camilla)
    Solveig (Mias svägerska)

Miccca: var det brun den va liggdelen?

Camilla: jag går fram, Per får hämta Romeo. ska jag kila förbi dej vid halv tio? du bodde väl vid humlan nånstans?

Imorrn ska jag bli av med ännu en visdomstand *nervös* Tänk lite extra på mej strax efter tio imorrn
  • Camilla86

Japp vi kan mötas vid humlan halv tio..
    ska tänka på dig i morgon va jobbigt att den ska bli dragen..

Clemenza skrev 2007-11-20 22:45:41 följande:
    En lista på oss som kommer på tacokvällen: Mia (finare så)CamillaMarieMelina07 (min kompis)MicaelaJennie WJennie TJohanna (en kompis till camilla)Solveig (Mias svägerska)Miccca: var det brun den va liggdelen?Camilla: jag går fram, Per får hämta Romeo. ska jag kila förbi dej vid halv tio? du bodde väl vid humlan nånstans? Imorrn ska jag bli av med ännu en visdomstand *nervös* Tänk lite extra på mej strax efter tio imorrn
    Liam våran älskling
  • Isak O Emilias mamma

Clem: det ska ja göra!!! lycka till!!!

Isak världens bästa unge
Svar på tråden Lidköping med D