• Mia med 2

Lidköping med D

Äntligen en tråd för oss Lidköpingsbor.

Har märkt att vi är en hel del föräldrar, gravida eller barnlösa som finns här inne.
    Här kan vi samla oss och diskutera allt mellan himmel och jord, bestämma plats och tid för fikor m.m. Det fikas ju en hel del i stan.

Var inte blyga utan känn er som hemma

Mia, mamma till Romeo 050602 & Leia 070507
  • Svar på tråden Lidköping med D
  • Camilla86
    Clemenza skrev 2007-11-21 20:26:12 följande:
    Här e listan för vilka som kommer på fikan imorgon kl 10.00 på Garströms:Micaela (tar med Amelia)Jennie (Felicia)camilla (Liam)Maria (melina)LindaMia (Leia)Vart tog den förra fika-listan vägen? *fundersam*Mini: träffade du inte Solveig på bröllopet?Camilla: är du själv som ska pyssla hos jennie? isf så kan du hänga med fastän Per skjutsar ut mej för då ryms vi i bilen. jag tar bilen fram imorgon för jag ska handla på vägen hem.. Hör och häpnad Leia sover Fast hon vaknar säkert lagom till jag ska ta och natta Romeo.. nu sitter han på golvet och exprementerar med sin dator (läs stoppar in kort (mitt coopkort m.m.) i cd-romen.. orkar inte säga till honom att så får han inte göra. fast varför skulle han inte få göra så? det är ju bara att laga datorn om den pajar Per kommer väl hem om sisådär 3h och då hoppas jag att båda barnen sover.Ser fram emot fikan imorn. ska bli kul att träffa er alla! en stor ljuspunkt i min rättså trista vardag, hur kul är det egentligen att sitta hemma hela dagarna.  vill hitta på saker Elia hur blir det förresten med vår tågresa? Romeo pratar massor om det
    HEJ  jo det blir bara jag som åker på lördag i såfall. va snällt att jag fick följa med er
    ok men då ses vi däri morgon om du skulle ta bilen.

Liam sover också nu men han vaknar säkert när man ska gå å lägga sig.
    längtar osså till fikat i morgon
    Liam våran älskling
  • elia82

Clem:
    Ja du, när ska vi hinna med det tro. För tillfället känns det som om jag har fullt upp för jämnan. Som om det inte vore nog med att vi ska få sålt våran lägenhet o flytta så ska jag ( o mamma + morbror) även:rensa, ta till auktion, slänga , städa ur o sälja min gamlafarmors lägenhet. Ska även hinna med 7 kalas i december, 3 av dem hemma hos oss. Blir trött bara att skriva om det.. .
    När ska vi handla på fredag?

Alicia 041214 och Samuel 061128
  • Miccca

Mini:  nej imorgon följer bara amelia med å då känns det skumt att gå med en tom vagn haha! Så det får bli nästa gång..

Clem: fikastunderna e också en höjdpunkt i mitt liv just nu.. känns som om man aldrig gör nåt vettigt förutom det

~Amelia o5o9o5 o Vilmer o7o91o~
  • Camilla86

mini- ska man ta med ngt på lördag till julpysslet?? Jag kunde åka med Mia

Liam våran älskling
  • Isak O Emilias mamma

Clem: nää håller med finns inte mycket att göra om dagarna direkt...största höjd punkten är la när emil kommer  hem från jobbet så man får lite  sällskap i alla fall

• elia82

Go kväll töser!!
    Känns lite trist att inte kunna hänga med i morgon
    Men jag tänkte höra om det är någon som är sugen på att komma förbi på en förmiddagsfika på söndag? Daniel jobbar hela helgen så jag blir lite ensammen

Alicia 041214 och Samuel 061128
  • Laban81

Här e listan för vilka som kommer på fikan imorgon kl 10.00 på Garströms:
    Micaela (tar med Amelia)
    Jennie (Felicia)
    camilla (Liam)
    Maria (melina)
    Linda
    Mia (Leia)
    Jennie (Lukas)

• Miccca

Elia: sändag känns lite segt för fika när jag ska ut på lördagen, men gärna en annan gång

Laban: bra att du följer med imorgon

~Amelia o5o9o5 o Vilmer o7o91o~
  • Mia med 2

elia: efter nyår tar vi det oj, låter som att ni verkligen har fullt upp. fyller Daniel eller vem tillägnas det tredje kalaset till. kan tyvärr in te fika på söndag, ska till göteborg

miccca: kanske får fika lite oftare då

isak: ja absolut, jag brukar räkna ner timmarna till när han kommer hem...

vi blir många imorrn, tror ni de har så många barnstolar?

Leia vaknade förut som jag misstänkte. Men nu sover båda barnen.. lagom till Per kommer traska in genom dörren *suck*

• Mia med 2

elia: glömde en fråga. ska till bvc med Leia vid halv tio på fredag. ska jag ringa dej efteråt så kan vi åka direkt?

Svar på tråden Lidköping med D