Clemenza skrev 2007-11-21 20:26:12 följande:
Här e listan för vilka som kommer på fikan imorgon kl 10.00 på Garströms:Micaela (tar med Amelia)Jennie (Felicia)camilla (Liam)Maria (melina)LindaMia (Leia)Vart tog den förra fika-listan vägen? *fundersam*Mini: träffade du inte Solveig på bröllopet?Camilla: är du själv som ska pyssla hos jennie? isf så kan du hänga med fastän Per skjutsar ut mej för då ryms vi i bilen. jag tar bilen fram imorgon för jag ska handla på vägen hem.. Hör och häpnad Leia sover Fast hon vaknar säkert lagom till jag ska ta och natta Romeo.. nu sitter han på golvet och exprementerar med sin dator (läs stoppar in kort (mitt coopkort m.m.) i cd-romen.. orkar inte säga till honom att så får han inte göra. fast varför skulle han inte få göra så? det är ju bara att laga datorn om den pajar Per kommer väl hem om sisådär 3h och då hoppas jag att båda barnen sover.Ser fram emot fikan imorn. ska bli kul att träffa er alla! en stor ljuspunkt i min rättså trista vardag, hur kul är det egentligen att sitta hemma hela dagarna. vill hitta på saker Elia hur blir det förresten med vår tågresa? Romeo pratar massor om det
HEJ jo det blir bara jag som åker på lördag i såfall. va snällt att jag fick följa med er
ok men då ses vi däri morgon om du skulle ta bilen.
Liam sover också nu men han vaknar säkert när man ska gå å lägga sig.
längtar osså till fikat i morgon