• Mia med 2

Lidköping med D

Äntligen en tråd för oss Lidköpingsbor.

Har märkt att vi är en hel del föräldrar, gravida eller barnlösa som finns här inne.
    Här kan vi samla oss och diskutera allt mellan himmel och jord, bestämma plats och tid för fikor m.m. Det fikas ju en hel del i stan.

Var inte blyga utan känn er som hemma

Mia, mamma till Romeo 050602 & Leia 070507
  • Svar på tråden Lidköping med D
  • Mia med 2

elia: vart ska ni va när det är visning? hum, kanske skulle gå på visningen och höra vad folk säger

• elia82

Mini.
    det gör jag gärna! När Daniel har jobbar natt så är jag alltid uppe o iordning tidigt o när bara jag o Samuel är hemma (eller rättare sagt vakna) så blir förmiddagen oftast välldigt lååång.

clem:
    Ska åka till stan med Anna medans visningen är. Du får väl ringa till mäklarhuset o anmäla dig då!

Alicia 041214 och Samuel 061128
  • Jen070912

Elia: Trevligt trevligt, du får skriva här då du blir fikasugen!

Var på bvc förut idag o äntligen hade lilltjejen växt! Hela 2 cm på längden och 395 g i vikten. *tjoho*

Trollungen Felicia 070925
  • elia82

Mini:
    Vad skönt att det börjar vända med vikten. Vem vet, om ett par månader kanske även du har en liten tjockis .
    Berättade Andreas förressten att jag o mitt gäng sprang på han o Felicia på hjärtberg igår?

• Jen070912

Elia: Ja han sa det, o jag såg dig då du skyndade iväg med Samuel i vagnen från kassan. Kom precis dit o skulle betala.

• Mia med 2

elia: daniel och barnen då? ja, det kanske jag skulle kunna, kan lägga bud så att de andra får lägga massa över

mini: hur lång och vad väger hon nu? vi ska till bvc på fredag med Leia är så nyfiken på vad hon kan tänkas väga och hur lång hon blivit nu

Har precis sökt ett jobb som bara måste bli mitt! Passar perfekt till mej, så nu får vi hålla tummarna på att jag får det

• elia82

clem:
    Han ska gå o fika med nån kompis, vi tar var sitt barn med oss. Vad är det för jobb som du har sökt?

• Mia med 2

elia: it-tekniker ja, ett barn kan man ju handskas med på stan

• Jen070912
    Alla: Tanken är att vi ska ha lite julpysseldag hos mig på lördag från kl. 10. Vet att det pratades julpyssel här tidigare o e det någon som e väldigt sugen så är den personen välkommen också!
Svar på tråden Lidköping med D