• Mia med 2

Lidköping med D

Äntligen en tråd för oss Lidköpingsbor.

Har märkt att vi är en hel del föräldrar, gravida eller barnlösa som finns här inne.
    Här kan vi samla oss och diskutera allt mellan himmel och jord, bestämma plats och tid för fikor m.m. Det fikas ju en hel del i stan.

Var inte blyga utan känn er som hemma

Mia, mamma till Romeo 050602 & Leia 070507
  • Svar på tråden Lidköping med D
  • Mia med 2

laban: ok, räknar med en extra då

camilla: nej, det var inte så många mammor idag.

är nyss hemkommen från en 30-minuters löprunda *stolt* per försökte hänga med i mitt tempo men han hann inte med, tillslut skrek jag till honom att han fick ta en genväg hem

• Miccca

clem: hehe vad skoj att han inte hängde på i ditt tempo, du e en riktig maratonlöperska!

Ikväll ska jag lägga mig tidigt för jag ska upp kl 4 å köra till Landvetter å hämta morsan som kommer från Thailand, snacka om att vara död när man kommer hem eller! Bläää

~Amelia o5o9o5 o Vilmer o7o91o~
  • Mia med 2

miccca: haha, kanske det ifs har han ju lite handikapp för att han brutit benet + att han kör barnvagnen, men jag väger ju ändå 30kg mer än han
    nu får du köra försiktigt när du åker mitt i natten. åker du själv? min mamma kommer hem på torsdag från sin resa

• Jen070912

Clem: De som jag vet tackat ja är du, Therése (om hon orkar), Erika, Marie, Lisa, Anna, Josefine (förmodligen). Sen vet jag inte hur Sofia, din syster o några till ska göra. Från kl. 10 e det bara att dyka upp.

Trollungen Felicia 070925
  • Mia med 2

mini: får se, kanske kommer utan barn, tycker det är på tiden att per tar båda så antingen att han skjutsar ut mej eller om jag kommer när jag får köra bil

• elia82

Hej tjejer!!
    hur har ni det? Jag e helt slut, känner fortfarande av baksmällan efter lördagens bravader! Lär ta det rätt så lungt på fredag, blir ett par öl på sin höjd, alkohol lockar mig inte det minsta efter min kalasfylla i lördags . MEN, det ska bli superkul att ses iaf!

Clem:
    Jag är fikasugen, har du lust att komma förbi en sväng när du lämnat Romeo på dagis i morgon?

Alicia 041214 och Samuel 061128
  • Miccca

clem: jag ska ha med mig Hille, hennes dotter Jonna e ju med annars hade det nog aldrig gått, jag som somnar så lätt när jag e trött! Livsfarlig i trafiken!

~Amelia o5o9o5 o Vilmer o7o91o~
  • Mia med 2

elia: kan tyvärr inte, ska passa på att städa + att det kommer en tjej som ska köpa lite prylar som jag la ut på blocket..

miccca: kör försiktigt

• elia82

Clem:
    Okej! Vi ses ju på fredag iaf!

Sov så gott töser!!

Alicia 041214 och Samuel 061128
  • Laban81

Vet inte riktigt om ja orkar på tors. efter allt jobb. Men de märks la. Får återkomma.

Svar på tråden Lidköping med D