• Mia med 2

Lidköping med D

Äntligen en tråd för oss Lidköpingsbor.

Har märkt att vi är en hel del föräldrar, gravida eller barnlösa som finns här inne.
    Här kan vi samla oss och diskutera allt mellan himmel och jord, bestämma plats och tid för fikor m.m. Det fikas ju en hel del i stan.

Var inte blyga utan känn er som hemma

Mia, mamma till Romeo 050602 & Leia 070507
  • Svar på tråden Lidköping med D
  • Miccca

clem: ja den e brun, men det var snyggare på kortet, men men han ska ju inte ha den så länge ¨å jag har ju en svart också isf..' Lycka till imorgon förresten

Isak: vad har ni köpt för vagn denna gången? vad ska ni köpa för hund?

~Amelia o5o9o5 o Vilmer o7o91o~
  • Mia med 2

camilla: blir bra det. hue vad nervös jag är nu Fot i munnnen

miccca: men det är ju inte länge han kommer ha liggdelen, hade vart värre om du var missnöjd med sittdelen

huva, nu är jag nervös. sprang en löprunda förut i morse för att koppla bort mina sinnen, men så fort jag kom hem blev jag nervös igen.. varför ska man va nervös för att gå till tandläkaren?

• Miccca

clem: ja du varför e man nervös? jo för att det e läskigt att gå till tandläkaren de har ju livsfarliga verktyg å man bara ligger där! Bläääää..

• elia82

clem:
    Försök att tänka positivt! Har en liten fjant som jag klarat att dra ut 9 tänder så kommer du klara att dra ut 1 galant!

Alicia 041214 och Samuel 061128
  • Isak O Emilias mamma

Miccca: köpte en svart brio happy , dom reade ut den för 4 så jag tyckte inte det va nån ide att vänta orkar inte kolla runt heller... vet ej vad det ska bli för hund.. vi vill nog helst ha en schäfer igen men man vet aldrig...

• Mia med 2

Gah är så irriterad, tandläkarn skulle dra ut en tand (gick galant) och sen laga en annan och sen när hon hade lagat den tanden och var klar sa hon att hon hade lagat en tand till precis bredvid. vilket resulterade i 850kr extra. Skitkul att pröjsa 2400:- en vecka före löning.. *morr* Har bedövning i hela käften och kan bara slöddra fram några ord... *suck* stackars mej

elia: ja hur gick det med emilia? hoppas ann borstar tänderna bättre på ungen nu

isak: vad hände med er förra vovve?

• Miccca

isak: okej, de  e ju snygga! Billigt pris med ju

• Isak O Emilias mamma

Clem: vi fick avliva honom han hade något fel på tarmarna, fick springa ut med honom en gång i timmen typ för han inte kunde hålla sig... och så blev han agressiv bara för att han hade ont... vägde bara 25 kilo när vi avlivade honom och det är väldigt lite för en schäfer...

Miccca: jaa dom e helt ok.. priset va helt kanon...

Isak världens bästa unge
  • Mia med 2

lena: fredag kl:18, ska du komma?

Svar på tråden Lidköping med D