• Mia med 2

Lidköping med D

Äntligen en tråd för oss Lidköpingsbor.

Har märkt att vi är en hel del föräldrar, gravida eller barnlösa som finns här inne.
    Här kan vi samla oss och diskutera allt mellan himmel och jord, bestämma plats och tid för fikor m.m. Det fikas ju en hel del i stan.

Var inte blyga utan känn er som hemma

Mia, mamma till Romeo 050602 & Leia 070507
  • Svar på tråden Lidköping med D
  • angYY

Måste in o göra ul redan idag för o kolla ev. igångsättning...

Var hos diabetessköterska igår o hade gått upp 6 kilo på 2 veckor, samlat massa vatten i benen, högt blodtryck och läcker äggvita i urinen. =/ Så jag blev ivägskickad till spec.mvc där de tog blodprov, blodtryck, urinprov o kurva på bebis. De kom fram till att jag var nog bebisen ville komma ut innan jag fick havandeskapsförgiftning typ så jag fick tid idag då dom ska göra en viktuppskattning. NERVÖS!

Var bara tvungen att skriva av mig lite på morgonen här innan vi åker in till ul. Martin fick ta ledigt för jag vill inte åka själv nu när d e så närma osv. Iiiih.. =)

• elia82

Miccca:
    Det förstår jag mkt väl . Mår du som jag gjorde dagen efter så vill man helst stanna inne hela dagen.

Clem, Ja det är Daniel som fyller år. Han fyller 30.
    Det blir jättebra att åka efter bvc, ring när du e klar där då.

Angyy:
    ÅÅ vad spännande! Hoppas att allt går bra i dag.

Alicia 041214 och Samuel 061128
  • Mia med 2

angy: så spännande, lycka till!

marie: då bestämmer vi så, ska du ha något barn med?

• elia82

Clem.
    Nä det skiter jag i!! Daniel  är hemma så då får han ha dom.
    Ha det så mysigt på fikan!!

Alicia 041214 och Samuel 061128
  • Miccca

Clem: ja vi får nog börja fika 2 ggr per vecka

Elia: haha ja jag hoppas jag inte blir allt för bakis

Angyy: lycka till idag å hoppas du snart har din bebis hos dig!

~Amelia o5o9o5 o Vilmer o7o91o~
  • Mia med 2

skoj att fika förut. ja micca får ta det oftare.

• Jen070912

Clem: Visst träffade jag henne på bröllopet, men då hade hon ju häcken full av andra grejer så man satt ju inte ner o pratade direkt.

Camilla: Trevligt att träffa dig förut, nu har jag fått ett ansikte på dig! Det enda du behöver ha med dig är något att pyssla med. Alla väljer svårighetsgrad och prisklass själva. Jag ska göra lite julgranskarameller o sånt enkelt. Sen bjuder jag på mat, julmust, pepparkakor o glögg!

angYY: Jösses vad spännande, hoppas att det går bra på ul och att bebisen vill komma snart. Vore ju skönt så att du kan återgå till dina normala rutiner med diabetesen. Hur gick ögonbottensfotograferingen förresten?

Miccca: Vi får väl införa lunchdejter oxå då, så får vi ju två träffar iaf?!

Trollungen Felicia 070925
  • Mia med 2

mini: ja då hade hon ju fullt upp.

Bara jag som längtar tills imorrn?

• Miccca

mini: ja verkligen, låter utmärkt

Clem: jag LÄNGTAR också tills imorgon, det har varit det jag har sett fram emot sen vi bestämde det

~Amelia o5o9o5 o Vilmer o7o91o~
Svar på tråden Lidköping med D