• Mia med 2

Lidköping med D

Äntligen en tråd för oss Lidköpingsbor.

Har märkt att vi är en hel del föräldrar, gravida eller barnlösa som finns här inne.
    Här kan vi samla oss och diskutera allt mellan himmel och jord, bestämma plats och tid för fikor m.m. Det fikas ju en hel del i stan.

Var inte blyga utan känn er som hemma

Mia, mamma till Romeo 050602 & Leia 070507
  • Svar på tråden Lidköping med D
  • Mia med 2

dött i tråden idag... *suck*

laban: du får allt ha lite reflexer på dej när du är ute och går med hunden. och JA, det var jag som bländade dej några gånger med helljusena.

• elia82

Clem:
    Lägenheten är såld nu. Vi fick 390000 kr för den så jag är helnöjd!
    Hur har du haft det i helgen då?

Mini:
    Skulle vi fika hos dej i veckan?

Alicia 041214 och Samuel 061128
  • Mia med 2

elia: vad skönt, vilka var det som skulle köpa den?

• elia82

clem:
    Nån Tore, har inte träffat honom än men tippar på en äldre man.
    Vad händer i kväll då?
    Själv så blir jag ensam då Daniel ska jobba. Tror jag ska krypa upp i soffan o surpla lite glögg o titta på 2½ män.

• Jen070912

Ja tanken va väl fika hos mig. Förslag på dag o tid? Är det många som har svårt att ta sig ut denna vecka kanske vi kan växla plats om det e enklare nästa vecka. Ni väljer...

Trollungen Felicia 070925
  • elia82

Mini:
    Jag har tyvärr rätt fullt denna veckan såg jag i almanackan så för mig passar det bättre nästa vecka om det är okej med dig o de andra. i morgon ska vi skriva kontrakt + att jag ska klippa mig. Onsdag o torsdag jobbar jag eftermiddag/kväll. Fredag e jag hel-ledig. Men om nån/några har luat med tex en förmiddagsfika på stan så hänger jag gärna på.

• Isak O Emilias mamma

ELIA: Vad roligt att ni fick så bra för lägenheten!! När flyttar ni??

*Isak 030410 *
  • elia82

isak:
    Vi får flytta in den 1 feb men har kvar våran till mitten av feb eller till 1 mars så det blir väl nån gång i början på feb.
    Hur har ni det då? Vilken v är du i nu?

• Isak O Emilias mamma

Elia: Ok va kul...  ja e  i vecka 34+4 idag.... joo allt är ok... förkyld som aldrig vill släppa bara.. hur  e det själva?

• elia82

Isak:
    Det är bara bra med oss! För mkt att stå i bara, förra veckan fyllde Samuel 1 år, denna veckan fyller Daniel 30 och nästa vecka fyller Alicia 3 år. Sen fyller även min pappa, Daniels syster, mickis och mormors Bertil år i december. Så just nu känns det som har vi inte kalas själva så ska vi gå på ett, sen så ska man ju hinna jobba också! .
    Jobbigt med förkylning som inte ger med sig. Jag hade jätte långdragna förkylningar i slutet av båda mina graviditeter. Sägs ju att de ofta blir värre när man är gravid, som om man inte hade nog ändå

Svar på tråden Lidköping med D