• Mia med 2

Lidköping med D

Äntligen en tråd för oss Lidköpingsbor.

Har märkt att vi är en hel del föräldrar, gravida eller barnlösa som finns här inne.
    Här kan vi samla oss och diskutera allt mellan himmel och jord, bestämma plats och tid för fikor m.m. Det fikas ju en hel del i stan.

Var inte blyga utan känn er som hemma

Mia, mamma till Romeo 050602 & Leia 070507
  • Svar på tråden Lidköping med D
  • lenabolin

Elia: Grattis till samule. Tycker tiden går så fort!

Clem: Den där grejen stämmer ju skit bra. Såg en sån där när jag va 16 och tänkte jo visst att det är så o ha barn, men tydligen va det så

Mini: Cornelia är bättre nu så det är ju bra. Jobbigt o stressa runt o hinna med allt. Men det är väl kul o klippa sig. Den utgiften gör man ju nått kul för och samma o handla mat. El räkningar är väl inte lika kul eller studielån.. *bläää*

• lenabolin

Fint jag stava samuel.. *sorry*
    Ska ni föresten ha nån fika nästa vecka så är jag gärna med. Jag kan köpa fika, men jag kan inte bistå med nån plats att vara på.

Jag får väl snart börja julpynta jag med så Cornelia får lite jul här hemma med. Är ju aldrig hemma på julen. Eller det blir väl mest Cornelia som pyntar och jag tittar på.

• Miccca

GRATTIS Samuel på din 1-årsdag!

Som om vi inte hade fått nog av allt så har nu Amelia fått kräksjukan har torkat spy sen 2.30 inatt, inte lätt att ta hand om en liten då..

• Isak O Emilias mamma

Lista på oss som ska fika hos Mia på torsdag (29/11) kl 10:30.
    Mia (båda barnen är hemma)
    Camilla tar med mig Liam
    Marie (tar med Samuel)
    Jennie (Felicia)
    Jennie (Lukas)
    Linda

Clem: vilken tid va det och vilket nummer bor du på?
    Elia: Grattis till samuel.. är han redan ett år.. gud va fort tiden går..

*Isak 030410 *
  • Mia med 2

miccca: näe, stackare. hoppas du slipper bli sjuk nu då.

isak: nr 81. klockan 10:30

• elia82

Miccca:
    Tycker synd om er! Stackare!!
    Hoppas att alla snart blir bättre.

Clem:
    Tackar!!

Alicia 041214 och Samuel 061128
  • Mia med 2

ses imorrn

• angYY

Häjj tjejer!
    Tack för alla grattis!!!!

D var en riktig pers =/ Fick ju åka till KSS efter UL och sätta igång det. Låg ett dygn för att bara se om blodtryck o äggvita försvunnit men d hade d inte så halv 11 på fre gav dom mig gel o vid 17-18 tiden började värkarna sätta igång utan att jag egentligen fattade att d var värkar.
    19.15 gick vattnet o värkarna satte igång ordentligt.Fick testa en jävla massa smärtlindring men inget funka o ryggbedövning kunde jag inte få för min tatuering =((
    Så efter 14 timmars värkar o krystande kom min lilla sötnos ut...med TÅNG! Gjorde rääätt så ont o min lilla plutt har ett stort blåmärke precis bredvid ögat men nu e vi iaf hemma och mår alla bra.

Så han e född 24 nov, vägde 3560g o var 51 cm. Tack o lov att de där extra 500g inte existerade. Hade fan dött då...

• Miccca

Angyy: Låter lite halvjobbigt när du inte fick tillräckligt med bedövning.. men skönt att det e över nu iaf, du får lägga in ett kort så vi får se på sötnosen, sen får du komma nån gång framöver när du har kommit in i mammarollen vi vill ju se pyret!

Clem å elia: ja det e banne mig inte skoj alltså,, känns som om vi ska få allt men än så länge *peppar peppar* så har jag å andreas inte kännt nåt.

• lenabolin

Angyy: Åhh.. jag har nästa glömt av hur ont det gjorde.. konstigt vad man kan förtränga saker va. Bra att ni mår bra. Vad ska han heta?

Svar på tråden Lidköping med D