• Mia med 2

Lidköping med D

Äntligen en tråd för oss Lidköpingsbor.

Har märkt att vi är en hel del föräldrar, gravida eller barnlösa som finns här inne.
    Här kan vi samla oss och diskutera allt mellan himmel och jord, bestämma plats och tid för fikor m.m. Det fikas ju en hel del i stan.

Var inte blyga utan känn er som hemma

Mia, mamma till Romeo 050602 & Leia 070507
  • Svar på tråden Lidköping med D
  • Camilla86

hej hej alla
    hoppas allt e bra med er
    I går hade vi kalas för Liam han fick jätte många paket så nu har han en massa nya leksaker.
    så i morgon ska vi hitta på ngt me Lia han fyller ju 1 år hihi.... va tiden går fort nu han kan redan gå , känns inte som det var länge sen han föddes
    ha d gott tjejer

Liam våran älskling
  • Isak O Emilias mamma

Elia: oj det va värst vad alla fyller i december!! Hos oss fyller dom flesta i april..
    jaa förkylning är inte kul alls, ja e ju så trött innan och dte är ju inte bättre nu direkt..

Cam: tiden går fort min blir 5 i april och jag tycker inte det va länge sen han föddes

*Isak 030410 *
  • Laban81

Clem: Ingen idé me reflexer nu... Han avlivas nog nu i veckan. Hon kunde tydligen inte ta honom, ingen annan heller.

Konstigt nog lät hon inte ett dugg förvånad över att han pinkar inne...
    Man ger inte bort en hund om man vet om nåt sånt!!!

Skulle hänt i lördags egentligen, men de va nåt strul me vem som skulle göra´t... Hon ville först att vi skulle ta hand om de, men som sagt, de va ju bara på prov vi tog honom.

Så ja tänker då fan inte göra´t! Inte min hund, ville egentligen inte ens ha nån från första början.
    Fan va ja verkar känslokall när ja läser de ja skriver...
    Lika bra att bita ihop, annars börjar ja bara lipa sen när de väl är dags. :(

• Mia med 2

mini: för mej är det klurigare att ta mej ut nästa vecka + att den massa luciafirande är inbokat..

elia: en förmiddagsfika på fredag funkar fint för min del.

camilla: grattis Liam

laban: tråkigt att han ska hålla på att kissa inne, annars verkar han ju va en riktigt bra hund..

• lenabolin

Clem: Nu glömde jag vad jag skulle skriva. Va trevligt igår i alla fall. hmm just det. Har Leia nån gammal overall som är för liten för henne som jag kan låna nu bara i några dagar. Han har ju bara den blåa tunna. och det blir lite kallt när jag ska bära han i bärselen. Bobbo åker ju imorn så då har jag ju båda barnen och jag har ingen lust att springa efter Cornelia.

Mini: Jo jag funderar på det ersättning alltså. Men idag har det varit bättre. Jag får nog helt enkelt gå o lägga mig lite tidigare på kvällarna ett tag framöver så jag får upp orken. Kul det va o fika igår.

• Mia med 2

lena: nix, hon har bara den hon har nu + en fleece men den är nog lika tjock som den ni har ni till phoenix. du kan ju alltid låna vår syskonvagn om du vill?   ska vi till humlan imorn? så kan de stora få springa omkring hur de vill..

händer idag?

• Camilla86

clem- tack så mycket.. Ska fram på stan å köpa ngt fint åt Liam hiih

Liam våran älskling
  • lenabolin

clem: Ja oki. Så stört att jag glömde overallen hemma ju! Jo det vore kul. Jag ska sjussa bobbo till Skara och sen ska jag lägga i nån maskin tvätt och sen kan vi åka dit. Nån särskild tid? Jag ringer dig nu.. Är du vaken?

• Mia med 2

lena: ring du, helst på mobilen för  leia sover.

• Isak O Emilias mamma

har precis varit och hämtat ett diarre barn på dagis ... Hatar denna vinterkräksjuka som ska gå!!!!!

*Isak 030410 *
Svar på tråden Lidköping med D