• Mia med 2

Lidköping med D

Äntligen en tråd för oss Lidköpingsbor.

Har märkt att vi är en hel del föräldrar, gravida eller barnlösa som finns här inne.
    Här kan vi samla oss och diskutera allt mellan himmel och jord, bestämma plats och tid för fikor m.m. Det fikas ju en hel del i stan.

Var inte blyga utan känn er som hemma

Mia, mamma till Romeo 050602 & Leia 070507
  • Svar på tråden Lidköping med D
  • Mia med 2

lena: hon kryper inte obehindat ännu, men till jul gör hon nog det.

har alla tagit sovmorgon idag?

• elia82

Clem.
    Jag e vaken!
    Va som sagt på bvc med Samuel på fm, gissa om jag blev förvånad när det visade sig att mitt lilla matvrak hade gått ner 50 g. Min knubbis börjar bli smal....

Vad har ni andra för er då?

Alicia 041214 och Samuel 061128
  • Mia med 2

elia: kom hem strax efter tolv och nu sover båda barnen så skönt.   är du glad över att han gått ner? hade han växt nåt på längden? hur gick sprutan?

• elia82

Clem:
    Glad kanske inte är rätta ordet men det är skönt att han stannat av lite. På bvc sa de att han är ju fortfarande större än genomsnittet så det går ju ingen nöd på honom. Det blir ju även lättare för honom att röra sig när han inte är lika tjock.
    Sprutan gick bra, han grät typ 10 sek bara.

Ha det så bra!!

• Miccca

Minizzen: Lycka till på dopet imorgon!!

• elia82

Miccca:
    Hur är det med er? Är Vilmer o Amelia bättre, o har ni klarat er från kräksjukan?
    Ni skulle också ha dop i helgen va?
    I dag ska jag åka med 2 boende på jobbet på julfest i 5 timmar, kan säga att jag inte känner mig manad precis. Men jag får ju gratis mat iaf

Ha de gott!!

• Miccca

elia: amelia e bättre men vilmer e sådär! Han e ju rosslig å så ff, men han har börjat äta lite bättre nu!
    Vi klarade oss som tur var, men vi har ställt in dopet, vågade inte chansa när det var så tätt inpå!
    Ha det så kul på julbordet!

• Mia med 2

elia: hoppas  du får det kul på julfesten

miccca: skönt att ni andra slapp magsjuka iaf

mini: tack för idag!

• Miccca

clem: ja verkligen! Hur fasiken skulle man kunna ta hand om två små barn annars?? Sitta med hinken å mata samtidigt? *kliar mig i huvet*

• lenabolin

Mini: Tack för ett fint dop idag. Kul o träffa alla.

Nån som vill med fram till torget imorn. De skulle ha nån trollkarl som trolla på torget och sen kunde man måla på rörstrand tydligen. Tror det va imorn. Stod i tidningen idag eller igår...*trött*

Svar på tråden Lidköping med D