• Mia med 2

Lidköping med D

Äntligen en tråd för oss Lidköpingsbor.

Har märkt att vi är en hel del föräldrar, gravida eller barnlösa som finns här inne.
    Här kan vi samla oss och diskutera allt mellan himmel och jord, bestämma plats och tid för fikor m.m. Det fikas ju en hel del i stan.

Var inte blyga utan känn er som hemma

Mia, mamma till Romeo 050602 & Leia 070507
  • Svar på tråden Lidköping med D
  • Isak O Emilias mamma

Clem: Får hoppa över fikat i morgon.. Isak har lite feber nu så han får vara hemma i morgon!!

• Camilla86

go kväll tjejer
    vill bara komma in å berätta att Liam har gott jätte mycket i dagSkrattande

micca stackars er va tråkigt att dom blev sjuka samtidigt vad jobbigt hoppas att mi inte får det också

Liam våran älskling
  • lenabolin

angyy: Det va fint! Det heter Phoenix i mellanamn. Och han kanske vill ta det namnet sen när han blir äldre.

• Mia med 2

angyy: vad skönt att det kom igång så snabbt efter gelén. mej satte de igång på tisdagen och på torsdagen var han ute.. usch då, tång låter inget vidare.

ses om en stund tjejer

Mia, mamma till Romeo 050602 & Leia 070507
  • angYY

D var tänkt att han skulle heta eric i mellannamn men vi kunde inte enas om nåt bra förstanamn o martin kom på att han skulle heta eric när han såg honom o jag sa ett snabbt ja eftersom eric var mitt "påhitt" efter min morfar från första början =)

• angYY

Nu e d en bild på Eric på min presentation så så här e d han ser ut =)

• lenabolin

Angyy:
    Hehe.. kvinnans list. Erik är fint tycker jag. Phoenix heter det i mellanamn. Cornelia skulle egentligen blivit en Phoenix, men hon va ju en tjej. Så hans namn har vi haft rätt länge. Känns det bra nu när han är ute och allt. Du får ursekta att jag inte svarar på facebook. Känns som det är så mycket att hålla reda på där... *suckar*.. som man inte hade nog med barnen.

Svar på tråden Lidköping med D