• Mia med 2

Lidköping med D

Äntligen en tråd för oss Lidköpingsbor.

Har märkt att vi är en hel del föräldrar, gravida eller barnlösa som finns här inne.
    Här kan vi samla oss och diskutera allt mellan himmel och jord, bestämma plats och tid för fikor m.m. Det fikas ju en hel del i stan.

Var inte blyga utan känn er som hemma

Mia, mamma till Romeo 050602 & Leia 070507
  • Svar på tråden Lidköping med D
  • Mia med 2

angyy: så söt han är.

• elia82

Kikar in o tackar för fikan förut!
    Ser redan fram emot att ses nästa vecka.
    Kom vi fram till nån dag o tid?

Alicia 041214 och Samuel 061128
  • Mia med 2

elia: nix det gjorde vi inte. jag kan när som. skulle du med till öppna förskolan imorgon?

• Camilla86

Tycker du också ska med dit så kan Liam å Samuel leka med varandra.

Clemenza skrev 2007-11-29 15:29:49 följande:
    elia: nix det gjorde vi inte. jag kan när som. skulle du med till öppna förskolan imorgon?
    Liam våran älskling
  • Camilla86

angyy- va söt eric är

clem- ses i morgon å tack så mycket för i dag

Liam våran älskling
  • elia82

clem o Camilla:
    Jag ska med Samuel till bvc kl 10.00 i morgon, han ska få 1-års sprutan så det blir ingen öpnna förskolan för min del!
    Nu har jag adventspyntat. Va tänkt att jag skulle göra det i morgon men jag kunde inte hålla mig längre. Bara gardiner kvar men de tar jag i morgon, tycker det är så tråkigt att stryka.
    Vad har ni för er då??

Alicia 041214 och Samuel 061128
  • Mia med 2

elia: ok, hoppas det går snabbt och enkelt med sprutan

måste bara skryta lite om min dotter som idag har krypt 4 krypsteg (eller vad man nu kallar det) att man kan bli så stolt för varje ny grej hon gör

• Camilla86

clem- va kul att hon tagit 4 kryp steg då dröjer det inte länge innan hon kryper runt va kul

elia- åhhh strackars samuel som ska få spruta... det e inet kul alls.. snart e det dags för Liam att få den sprutan stackars barn ...

Liam våran älskling
  • lenabolin

clem: Va skojsigt att hon kryper redan! Phoenix tycker det är skit kul när man sjunger för han och skrattar varje gång. Han verkar ha fått mammas glada temprament. Han skrattar åt allt.

Svar på tråden Lidköping med D